فوتبال بانوان هرمزگان نیازمند حمایت است

مسئول امور فوتبال بانوان هرمزگان گفت: فوتبال بانوان استان نیازمند حمایت و پیشتیبانی از سوی بخش خصوصی و دولتی است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، کلثوم دارا  افزود: باتوجه به حمایت نکردن از فوتبال بانوان در چند سال اخیر هیچ گونه فعالیتی در رشته فوتبال بانوان نداشته ایم و اگر همتی از سوی مسئولان صورت گیرد این رشته احیا می شود وهمچون فوتسال استان حرفی برای گفتن خواهد داشت.


وی بیان داشت: در استان هرمزگان ظرفیت های فراوانی وجود دارد و از این نظر ما می توانیم ظرف مدت 2 سال فوتبال بانوان استان را در سطح ملی مطرح کنیم.
مسئول امور فوتبال بانوان هرمزگان اظهارکرد: هیات فوتبال استان در عمل نشان داد که همواره پیشتیبان و حامی فوتبال بانوان است اما تنها هیات نمی تواند با هزینه هایی که فوتبال و فوتسال دارد بار مالی آن ها را به دوش بکشد.
دارا اضافه کرد: با روی کارآمدن هیات جدید ، فوتبال استان با هماهنگی و برنامه ریزی توانسته در همین مدت کوتاه سه ماهه فعالیت های خوبی در فوتسال بانوان شاهد باشیم و هیات های شهرستان ها نیز باید به تیم های بانوان اهمیت دهند و از آن ها حمایت بیشتری داشته باشند.
وی گفت: فعالیت بانوان نه تنها در رشته فوتسال و فوتبال بلکه در تمام رشته های ورزشی باید مدنظر باشد تا نسلی سالم و جامعه ای پویا داشته باشیم.
وی به موفقیت تیم های فوتبال و فوتسال استان اشاره کرد و بیان داشت: شرکت تیم های پیروان شهدای خورگو و بالاصنعت شهاب قشم در لیگ دسته سه کشور هر 2 تیم موفق شدند از مرحله اول صعود کنند و تیم انرژی برپارسیان به عنوان نماینده استان در لیگ دسته دوم به قم اعزام شده است.
مسئول امور فوتبال بانوان هرمزگان اظهارکرد: لیگ دسته سوم نیز با هماهنگی های صورت گرفته مرحله دوم آن به میزبانی باشگاه پیروان شهدای خورگو در بندرعباس برگزار می شود و درخواست میزبانی لیگ دسته اول به فدراسیون داده شده که در صورت موافقت در بندرعباس، مسابقات آن برگزار خواهیم کرد و هدفمان از میزبانی بالابردن انگیزه بانوان استان است.
دارا با بیان اینکه فوتسال بانوان استان یکی از قوی ترین قطب های فوتسال کشور است ؛ گفت: اگر به گذشته آن نگاه کنیم می بینیم در کارنامه ی خود چهار دوره قهرمانی لیگ برتر رده نوجوانان و حتی تیم تجارتخانه جنوب به کشور اسپانیا و غرب آسیا اعزام شد.
وی گفت: فوتسال بانوان کارنامه درخشانی دارد و پیشنهاد می کنم همین طور که هیات فوتبال حمایت خوبی از فوتسال بانوان دارد ، مسئولان ورزشی و استان نیز از فوتسال و فوتبال بانوان حمایت کنند.
مسئول امورفوتبال بانوان هرمزگان در ادامه ، از برنامه ریزی برای فعالیت بانوان در داوری و مربیگری در فوتسال و فوتبال در سال 96 گفت: در سیستم جدید برای داوران و مربیان برنامه ای در دست اجرا داریم و کسانی که علاقه مند به مربیگری و داوری هستند در دوره هایی که قرار است اجرا شود ، شرکت کنند.

/انتهای متن/

درج نظر