نقش بانوان در پیروزی و بقای انقلاب انکارناپذیر است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان، نقش بانوان را در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی انکارناپذیر دانست و گفت: مادران با تربیت فرزندانی متعهد و هدیه آنان به انقلاب سهم بزرگی در پیروزی داشتند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، محمود ربیعی روز شنبه درهمایش بانوان و انقلاب اسلامی که درمحل کانون فرهنگی شهید ‘محمدباقر خسروی’ گالیکش برگزار شد، اظهار داشت: بانوان حضوری فعال درحوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی درقبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب داشته و دارند.
وی بابیان اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، علاوه بر نقش های اجتماعی، در تربیت فرزندان و ایجاد همبستگی بین اعضای خانواده با جامعه تاثیرگذار هستند، گفت: امروز جامعه و دولت هایی موفق ترند که بتوانند شرایط را برای حضور پر رنگ بانوان درحوزه های مختلف فراهم نمایند.


ربیعی همچنین با اشاره به افزایش سطح سواد بانوان درجامعه اضافه کرد: اگر در رژیم گذشته درس خواندن برای بانوان مشکلاتی داشت، اما انقلاب اسلامی بهترین شرایط را برای تحصیل این قشر فراهم کرده است.
وی باتبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برلزوم حضور گسترده مردم بویژه بانوان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: حضور پرشور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب، ابهت نظام را به رخ جهانیان می کشد.
در پایان این همایش نمایشگاه صنایع دستی اقوام ویژه بانوان گالیکشی که 10 غرفه دارد و قرار است به مدت پنج روز برپا باشد، افتتاح شد.
افتتاح دفتر نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گالیکش، کانون عکس هنرمندان این شهرستان و آغاز عملیات اجرایی ساختمان دهیاری روستای ‘تراجیق’ در زمینی به مساحت 400 متر مربع و زیر بنای 650 متر مربع در سه طبقه با هزینه پیش بینی شده یک میلیارد ریال از دیگر برنامه های امروز درگالیکش بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در آن حضور داشت.
شهرستان گالیکش با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/انتهای متن/

درج نظر