پيامک يکي از زنان جان‌باخته فاجعه منا به معاون رييس‌جمهور

شهيندخت مولاوردي معاون ريس جمهور در امور زنان و خانواده، در يادداشتي کوتاه در صفحه فيس بوکش، تاثر خود از درگذشته خانم مرجان نازقلچي، فرماندار بندر ترکمن که در فاجعه منا جان باخت، بيان کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرآنلاین، مولاوردي نوشته؛

در شب عيد سعيد غدير و ولايت مولايمان علي (ع) با قلبي مالامال از درد و آکنده از غم، به ماتم ۴۶۴ نفر از عزيزان هموطنمان، قربانيان فاجعه منا نشسته‌ايم. يکي از اين جانباختگان فرماندار پرتلاش و سختکوش و نمونه بندر ترکمن خانم مرجان نازقليچي است که بعد از چند روز انتظار و شنيدن اخبار ضدونقيض بالاخره نامش در ليست نهايي جانباختگان جاي گرفت. دو روز پيش که با استاندار محترم گلستان تماس گرفتم تا آخرين اخبار را در اين مورد داشته باشم هنوز جاي اميدواري بود تا در جمع مفقودين اثري از ايشان يافت شود اما امروز همه اميدها از دست رفت.

انگار همين ديروز بود که قبل از سفر پيامکش را دريافت کردم. در حافظه گوشي‌ام دنبال پيام مي‌گردم و به سيلي از پيام‌ها مي‌رسم که در اين مدت بين ما ردوبدل شده است. آخرين بار در مراسم افطاري رييس جمهور با فعالين حوزه زنان ديدمش که طبق معمول با لباس زيباي ترکمني حضور پيدا کرده بود. يک چشم اشک و يک چشم خون آخرين پيامش را مي‌‌خوانم: «سلام اکنون که با لطف خداوند منان عازم سرزمين وحي هستم و توفيق خداحافظي و طلب حلاليت از کليه عزيزان به صورت حضوري حاصل نشد، ضمن عرض ارادت طلب حلاليت مي‌نمايم. مرجان ناز قليچي» و پاسخ من به پيام دريافتي: «حجکم مقبول و سعيکم مشکور التماس دعا»

/انتهای متن/

درج نظر