جشن پیوند آسمانی 70 زوج طلبه با 14 سکه مهریه

به همت حوزه علمیه کاشان، جشن پیوند آسمانی 70 زوج طلبه در امامزاده آقا علی عباس بادرود برگزار شد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،جشن پیوند آسمانی ویژه زوجین حوزوی شامگاه یک‌شنبه به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان با حضور 70 زوج طلبه در امامزاده آقا علی عباس بادرود برگزار شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان در این مراسم اظهار کرد: در این مراسم 70 زوج طلبه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز پیوند آسمانی خود را در جوار امامزاده آقا علی عباس بادرود جشن گرفتند.

حجت‌الاسلام سید مجتبی رضایی‌جواهریان گفت: این همایش برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان است و برای الگوگیری سایر جوانان مهریه هر کدام از طلبه‌های خواهر 14 سکه تعیین شده است.

رضایی‌جواهریان گفت: همچنین کارگاه‌های آموزش ویژه خانواده‌های تازه وصلت کرده در حوزه مهارت‌های زندگی، نحوه برخورد با آسیب‌های احتمالی پس از ازدواج، مشاوره‌های فردی در امور خانواده و مسائل قضایی ارائه می‌شود.

وی پیگیری موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار را از اهداف دیگر این همایش عنوان کرد و افزود: دفترک‌های مرتبط با این مسئله و بسته‌های فرهنگی نیز در این راستا توزیع شده است.

وی هدف از این همایش را الگوسازی برای ازدواج و فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان عنوان کرد و گفت: مشاوره با حضور سه تن از استادان برجسته حوزه علمیه  ارائه شده است.

 /انتهای متن/

درج نظر