انتقاد بانوی المپیکی ایران از وضعیت پینگ پنگ بانوان

ندا شهسواری: دیگر ما را به مسابقات اعزام نکنید!

0

 

سرویس خبر به دخت/

بانوی پینگ پنگ باز المپیکی ایران با انتقاد از بی تفاوتی مسوولان گفت: اگر می‌خواهند سرمایه‌گذاری برای بانوان نداشته باشند، پس ما را به مسابقه‌ای اعزام نکنند.

ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم ملی بانوان اظهار کرد: ما نیاز به اعزام‌های برون مرزی داریم تا از رنکینگ جهانی خارج نشویم یا رنکینگ‌مان پایین نیاید.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از هر مسابقه‌ای که اعزام می‌شویم دیگر تا سه، چهار ماه خبری از مسابقه یا اردو نیست و فدراسیون هیچ بهایی به بانوان نمی‌دهد، حتی وقتی که قرار است به مسابقات جهانی یا آسیایی اعزام شویم تا دقایق آخر مشخص نیست که به این رقابت‌ها می‌رویم یا نه؟

بانوی پینگ پنگ باز المپیکی ایران اضافه کرد: اگر می‌خواهند سرمایه‌گذاری برای بانوان نداشته باشند، پس ما را به مسابقه‌ای اعزام نکنند. مسئولان در نهایت یک هفته‌ ما را به مجارستان می‌فرستند و بعد هم می‌گویند از بانوان حمایت کرده‌ایم در صورتی که شرایط برای پینگ‌پنگ مردان بهتر از ماست. آنها کمپ اتریش را دارند و اردوهایشان با برنامه‌ریزی بهتری برگزار می‌شود اما مشخص نیست وضعیت اردوی بانوان به چه شکل است!

شهسواری گفت: فکر نمی‌کنم که نسبت به گذشته شرایط بانوان بهتر شده باشد. حتی در لیگ هم وضعیت خوب نیست و لیگ بانوان اُفت کرده است. به طوری که رقم قرارداد بانوان به چهار – پنج میلیون کاهش یافته و این موضوع باعث شده که بانوان انگیزه‌ای برای ادامه ورزش حرفه‌ای خود نداشته باشند.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران تصریح کرد: هر چند که شرایط برای بانوان سخت است، اما آنها وقتی در اردو هستند با انگیزه تمرین می‌کنند و ثابت کرده‌اند که عملکرد خوبی را در مسابقات برون مرزی دارند. حال جای سوال است که دیگر چه انتظاری از بانوان دارند و چرا هزینه ای برای ما نمی‌کنند؟

منبع : ايسنا/ انتهای متن/

 

درج نظر