مشکلات پارک بانوان با کاشت درخت حل می‌شود

رئیس پارک بانوان زنجان با اذعان به وجود مشکلاتی در پارک بانوان زنجان گفت: مشکلاتی مانند مشرف بودن برخی از ساختمان‌ها به این پارک با کاشت درختان حل می‌شود.

0

سرویس خبر به دخت/

لیدا حسنی در جلسه ستاد امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان اظهار داشت: حدود یک ماه در پارک بانوان زنجان کارهای عمرانی در حال اجرا بود که در حال حاضر به پایان رسیده است.

وی با اذعان به وجود مشکلاتی در پارک بانوان زنجان افزود: مشکلاتی مانند مشرف بودن برخی از ساختمان‌ها به این پارک با کاشت درختان حل می‌شود.

رئیس پارک بانوان زنجان از کاشت 2 هزار اصله درخت در پارک بانوان زنجان خبر داد و اضافه کرد: این درختان بخش اعظم مشکلات را حل می‌کنند.

وی تاکید کرد: ورود آقایان بالای هفت سال به پارک بانوان زنجان ممنوع است و به هیچ وجه افراد بالای این سن در پارک حضور نمی‌یابند.

*برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب

حسنی به برگزاری نمایشگاهی با موضوع حجاب و عفاف در زنجان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با نام عهد آدینه و در هفته عفاف و حجاب توسط شهرداری برگزار شد.

حسنی به تقدیر 50 نفر از بانوان بالای 9 سال اشاره کرد که در پارک بانوان حضور یافته و رعایت موارد مربوط به حجاب و عفاف را می‌کنند.

وی از چاپ کتابچه عفاف و حجاب توسط شهرداری زنجان خبر داد و افزود: در این رابطه 2 هزار نسخه کتاب چاپ و در بین مردم توزیع شده است.

*حجاب و عفاف مختص بانوان نیست

در این جلسه رحیم محسنی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه اضافه کرد: موضوع عفاف و حجاب نباید به بانوان مختص شود.

کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: فرهنگ عفاف و حجاب باید برای همه اقشار جامعه ترویج شود.

وی مزاحمت‌های خیابانی و پوشش‌های زننده را از جمله مواردی دانست که رفع آ‌نها نیازمند انجام اقدامات فرهنگی است.

منبع:فارس

درج نظر