تجمع زنان و کودکان سوری برای گرامیداشت یاد شهدا

زنان و کودکان سوری در حماه در تجمعی برای گرامیداشت یاد شهدا شمع روشن کردند و تروریست ها و جنایات آن ها را محکوم کردند.

0

سرویس خبر به دخت/

به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ گروه های داوطلب و مردمی در استان حماه در سوریه در تجمعی با نام «بگذارید در صلح زندگی کنیم» شرکت و به یاد شهدای انفجارهای تروریستی در این کشور شمع روشن کردند. این تجمع به همت زنان در حماه و با مشارکت شمار زیادی از کودکان برگزار شد و شرکت کنندگان در آن اقدامات تروریستی را علیه شهروندان سوری محکوم کردند.

یکی از زنان شرکت کننده در این تجمع گفت: ما حملات و انفجارهای تروریستی علیه مردم سوریه را محکوم می کنیم. عاملان این انفجارهای تروریستی بین کوچک و بزرگ و زن و مرد تفاوتی قائل نمی شود و حتی مساجد و اماکن عبادت را نیز هدف قرار می دهد. با این حال ما ایستاده ایم و به مقاومت خود ادامه می دهیم.

یکی دیگر از زنان شرکت کننده گفت: به اینجا آمده ایم تا برای گرامیداشت شهدا شمع روشن کنیم. ما سوریه را دوست داریم. ما را به حال خود بگذارند و از اینجا بروند. دیگر شرکت کننده در این تجمع گفت: ما به خانواده های قربانیان تروریسم تسلیت می گوییم و هرگونه اقدام تروریستی را رد می کنیم و امیدواریم امنیت به کشورمان بازگردد. خداوند ارتش را برای ما حفظ کند.

یکی دیگر از زنان شرکت کننده ضمن طلب آمرزش برای شهدا افزود: به اینجا آمده ایم تا برای گرامیداشت یاد شهدا شمع روشن کنیم. یکی از کودکان نیز گفت: آمده ایم تا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا شمع روشن کنیم. همه شرکت کنندگان در این تجمع اقدامات تروریستی را محکوم و یاد شهدای اینگونه اقدامات را گرامی داشتند و برای پیروزی کشورشان در مقابل تروریسم و تروریست ها دعا کردند.

یکی از زنان شرکت کننده نیز خطاب به تروریست ها گفت: شما در همان گمراهی و جهالت خود بمانید ولی ملت ما زندگی را دوست دارد. خداوند شهدا را مشمول رحمت خود کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان/ انتهای متن/

درج نظر