فرزنددار شدن فقط با خواستن نیست…
گاهی سالها انتظار، دلتنگی و دعا پشتش هست.
بعضیها فقط با یک جمله ساده روبهرو نیستن،
با یک مسیر طولانی از امید و صبر طرفن.
برای همین هیچوقت نمیشه راحت قضاوت کرد که «چرا کسی بچهدار نشده».
شاید خیلیها بیشتر از هر کسی، در سکوت دارن دعا میکنن 🤍