دومین قربانی آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد درگذشت

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سارینا رسول‌زاده یکی از حادثه دیدگان مدرسه شین‌آباد پیرانشهر بامداد امروز جان به جان آفرین تسلیم نمود.

0

سرویس خبر به دخت/

رسول خضری افزود: سارینا رسول‌زاده دانش‌آموز عزیز پیرانشهری که دچار 45 درصد سوختگی بود، بامداد امروز جان به جان آفرین تسلیم نمود و همه را داغدار کرد.وی ادامه داد: سن کم و بنیه ضعیف این عزیزان عملیات درمانی را با مشکل مواجه کرده است.
خضری با اعلام این خبر که سه نفر از مصدومان سوختگی مدرسه پیرانشهر به بیمارستان سوختگی مشهد اعزام می‌شوند، افزود: با رحلت سارینا رسولی‌زاده 13 مصدوم ديگردر بیمارستان سینای تبریز باقی مانده‌اند که یکی از آنان به زودی مرخص و بقیه نیز در چهار تیم سه نفره به تهران، اصفهان و شیراز منتقل می‌شوند که میزان سوختگی این دانش‌آموزان حدود 40 درصد است.

وی علت اعزام برخی از این حادثه‌دیدگان به دانشگاه‌های علوم پزشکی دیگررا فشار بالایی که بر روی تیم پزشکی تبریز وجود دارد دانست و گفت:مطمئنا اگر هر یک از دانشگاه‌ها تمرکز خود را بر روی درمان سه تا چهار نفر بگذارند نتیجه بهتری در درمان این عزیزان عاید خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان از ناحیه ریه دچار آسیب شده‌اند، اعزام آنان از طریق هواپیما به علت فشاری که بر ریه آنان در حین پرواز ایجاد می‌شود، باید با تاییدیه پزشک صورت گیرد.
وی افزود: 6 نفر از دانش‌آموزان این حادثه از ناحیه ریه دچار آسیب شده‌اند که متاسفانه تاکنون دو نفر از آنان فوت کرده‌اند و ما تمامی تلاش خود را برای بهبودی دیگر حادثه دیدگان به کار می‌بریم و امیدواریم در این راستا دیگر شاهد از دست رفتن این عزیزان نباشیم.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر