بیانیه جامعه فاطمیون درباره ی اغتشاشات اخیر کشور

جامعه فاطمیون در بیانیه ای اعتشاشات روزهای اخیر را محکوم کرد و تاکید بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دارد.

0

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای اخیر در سطح شهرهای مختلف کشور موجی از اعتراضات بحق مردمی برپا شده است که اصلی ترین محور آن مطالبه رسیدگی به مشکلات اساسی در زندگی مردم است که مهمترین آنها گرانی و بیکاریست.

بی شک چنین مطالباتی بجا و منطقی است و خطاب آن هم مسئولین و دست اندکاران بوده است.

اما آنچه در این میان موجب تعجب همین مردم و مایه تاسف و خشم شان گشته تبدیل این حرکت اعتراضی به یک موج اغتشاش و آشوب است که این یکی دیگر نه هدف صوابی دارد و نه حرف حقی و ردی روشن از توطئه دشمنان رنگارنگ علیه نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در آن مشهود است.

اظهار نظرهای صریح و علنی کاخ سفید و حکام عربستان و هم ورشکستگان سیاسی از قبیل منافقین و بقایای رژیم منحوس و منفور پهلوی در تایید این آشوب ها و بزرگنمایی آن بر همه مردم آزاده ایران اثبات کرد که این بلندگوها جز از سر عناد و بغض و کینه ورزی نسبت به این ملت غیور و دلاور ما کار نمی کنند.

این است که شاهدیم مردم هوشیار و وطن پرست بسرعت صف خود را از صف معاندین جدا کرده اند و حتی برای ریشه کن کردن جریانات اغتشاشگر به میدان آمده اند و با صدای رسا و پیام روشن این امواج ضد دین و ضد ایرانی را محکوم می کنند. اما نکته مهم این است که وقتی مردم غیور و شریف ما با چنین قدرت و استحکامی مواضع خود را در این صحنه نشان دادند بر مسئولین و متولیان امور فرض است که در رسیدگی به مشکلات این مردم و رفع آنها هیچ تعلل و سستی بخرج ندهند.

جامعه فاطمیون ضمن محکوم کردن این حرکات کورکورانه و دشمن شاد کن حمایت قاطع خود را از ولی فقیه و کلیت نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن این مرز بوم است خواهان رسیدگی سریع مسئولین به مشکلات مردم به ویژه تورم بیکاری مبارزه با مفاسد اقتصادی ، فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولان و برقراری عدالت و تلاش برای رفاه و آسایش شایسته این ملت فهیم و نجیب و همیشه در صحنه است و از آحاد ملت فرهیخته و اندیشمند ایران می خواهد با محکوم کردن این اغتشاشات دشمنان اسلام و ایران را ناامید نمایند.

/انتهای متن/

درج نظر