تاکسی ویژه بانوان نیاز امروز زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه 70 درصد تقاضا برای تاکسی در شهر مشهد توسط بانوان است، تاکسی ویژه آنها نیاز امروز زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.

0
به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فاطمه غیور در مراسم افتتاح سامانه تاکسی هوشمند بانوان که در مجتمع تابان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل می‌دهند و این افراد برای انجام امور زندگی و کارهای روزانه نیاز به تردد در شهر دارند، ایجاد تاکسی بانوان در شورای شهر مشهد پیگیری شد و امروز به ثمر نشست.

وی افزود: بر اساس آمارهایی که سامانه‌های تاکسیرانی گرفته شده بیش از 70 درصد تقاضا برای تاکسی را بانوان تشکیل می‌دهند که قطعا سامانه تاکسی هوشمند بانوان مشهد با تبلیغاتی گسترده می‌تواند مورد توجه ویژه بانوان سطح شهر و حتی زائران قرار گیرد.
غیور با تقدیر از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: با توسعه وسایل حمل و نقل عمومی قطعا شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهیم بود.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: یکی از نکات قابل توجه با ایجاد سامانه هوشمند تاکسی بانوان، اشتغال‌زایی برای بانوان شهر است که البته باید این سامانه با حمایت بیشتر گسترش بیشتری نیز پیدا کند.
در ادامه انسیه غفوری شعرباف عضو دیگر هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز عنوان کرد: تعداد بسیاری زیادی از زائران را بانوان تشکیل می‌دهند که قطعا برای تردد در سطح شهر از تاکسی ویژه بانوان استقبال می‌کنند اما باید برای استفاده هرچه بیشتر آنها اطلاع‌رسانی شود.

/انتهای متن/

درج نظر