استان یزد؛ پرچمدار درمان نازایی کشور است

استاندار یزد گفت: بیش از 900 تخت بیمارستانی به استان افزوده شده و چندین بیمارستان در شهرستان های مختلف استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از یزدآوا، استاندار یزد رد مراسم افتتاحیه بیمارستان شهید رهنمون با اشاره به توانمندی های استان یزد در زمینه پزشکی گفت: استان یزد به عنوان قطب پزشکی کشور دارای نیروهای بسیار قوی، ماهر و حاذق بوده و سرانه تخت بیمارستان در این استان به مراتب بالاتر از میانگین کشوری است و دلیل آن اعتماد بیماران و مردم استان‌های دیگر به تیم پزشکی استان یزد است.

سید محمد میرمحمدی با بیان این که در دولت یازدهم رشد قابل توجهی در زمینه پزشکی و مسائل درمانی ایجاد شده است افزود: در دولت یازدهم به دلیلی توجه ویژه وزارت بهداشت به تامین نیازهای بیمارستانی، بیش از 900 تخت بیمارستانی به استان افزوده شده و چندین بیمارستان در شهرستان های مختلف استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با تشکر از اعزام کاروان پزشکی به مناطق مختلف توسط وزارت بهداشت اظهار داشت: با اعزام کاروان های پزشکی به مناطق مختلف تا حدودی نیاز درمانی روستاها برطرف شده است و امیدواریم با توجه وزیر بهداشت شاهد رفع نیازهای مردم در مناطق همجوار استان یزد نیز باشیم.

میرمحمدی در خصوص دستاوردهای علمی استان در حوزه طب گفت: استان یزد در زمینه‌های مختلف پزشکی از جمله موضوع نازایی در کشور پرچم دار است. همچنین در این استان شاهد افزایش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستیم که این موضوع نشان از ظرفیت بالا و برند پزشکی استان یزد است.

وی اذعان داشت: دلسوزی و ایثار پزشکان استان در ارائه خدمت بی وقفه به بیماران، انسانیت و جوهره آن را در وجود پزشکان نشان می دهد و این نعمت بسیار بزرگی است که در استان یزد وجود دارد.

/انتهای متن/

درج نظر