برنامه توانمندسازی زنان سالمند

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: برنامه مشترکی را با سازمان بهزیستی و وزارت رفاه دنبال می‌کنیم که برنامه توانمندسازی زنان سالمند است که تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، شهین دخت مولاوردی در جریان بازدید از کلیسای گئورگ مقدس در بازار قوام‌الدوله تهران گفت: انجمن خیریه بانوان مسیحی ایران با قدمت 110 ساله به عنوان یک سمن در کنار سایر سمن‌ها و برنامه‌های ما مشارکت جدی دارد.

وی افزود: جهان امروز به شدت به صلح و ثبات نیازمند است و آرزوی به‌روزی همه مردم را داریم.

مولاوردی گفت: برنامه‌های مشترکی با سازمان بهزیستی و وزارت رفاه داریم که از جمله توانمندسازی زنان سالمند است.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری مستقیم شورای عالی سالمندان در حال اجرا است و تا پایان سال 95 در دستور کار خواهد بود. این برنامه‌ای آموزشی و توانمندسازی زنان سالمند است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان افزود: سیاست‌های جمعیت سالمندان از محورهای این برنامه است این در حالی است که جمعیت کشور به سمت سالمندی پیش می‌رود و برنامه‌ای را مشارکتی در سراسر کشور با شورای عالی سالمندان خواهیم داشت.

* سال 96 سال تحول در حوزه معلولان و سالمندان

همچنین حسین نحوی‌نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت:‌بدون توجه به مذهب و تبعیضات نژاد خدمات انسان‌دوستانه را به همه اقلیت‌ها ارائه می‌دهیم و آسایشگاه‌های متعددی برای خدمت‌رسانی به اقلیت‌های مسیحی، یهودی و زرتشتی وجود دارد.

وی افزود: هزاران سالمند در مراکز بهزیستی وجود دارد که از خدمات ما بهره می‌گیرد و امیدواریم با قول وزیر رفاه سال آینده سال تحول و انقلاب در ارائه خدمات به معلولان و سالمندان باشد.

نحوی‌نژاد گفت: به مراکز اقلیت‌ها در شهر تهران سروسامان خواهیم داد تا نیازهای‌شان برطرف شود.

/انتهای متن/

درج نظر