مردم مجلس پرهیاهو نمی خواهند

انتخابات مجلس در پیش است و مردم کشورمان نمایندگانی می خواهند که دل شان برای ملت بتپد و زبان شان تنها و تنها برای این مردم و برای ساختن و بهبود کشورشان گشوده شود ولی این مردم مجلس پرهیاهو، دعواهای صنفی و نژادی و حزبی نمی‌خواهند.

0

 نسیم شهسواری/

کشور ما ازجمله کشورهایی است که سختی به خود کم ندیده است. کشور ما ازجمله کشورهایی است که در زمان سختی مردمش متحد، یکدل و یک‌زبان می‌شوند.

کشور ما همان کشوریست که در سختی‌ها و مشقت‌ها دل‌ها به هم نزدیک‌تر و آرزوها همانندتر می‌شود.

کشور ما همان ایرانی است که زمستان را بهاران کرد و هشت سال غارت و جنگ و سختی را تنها و تنها با اتحاد و همدلی‌اش با پایان رساند.

همدلی و هم‌زبانی در این کشور تاریخی دیرینه دارد. تاریخی که صفحه صفحه‌های آن پر است از صفحات زرین و تصاویر باورنکردنی.

کشور ما مردمی دارد که برای وجب به وجب خاک وطن ایستادند و پایداری کردند و از همه و هست نیست خود گذشتند تا پایدار و آزاد بمانند. کشور ما مردمش از جنس بلورند، شفاف‌اند و روشن که نیت خالص شان همیشه و همیشه در روزهای تاریخی‌اش هویدا بوده است.

چنین مردمی چشم‌انتظارند، چنین مردمی از مسئولین، همان‌هایی که زمام امورشان را در دست دارند، خواسته‌هایی بی‌شمار دارند.

چنین مردمی مسئولین همدل و هم‌زبان می‌خواهند؛ مسئولینی که بتوانند درست انتخاب کنند و فارغ از همه اختلافات و تفاوت‌ها، دست در دست هم دهند و برای سامان این کشور همراه و هم‌سخن شوند.

مردم این کشور مسئولین و نمایندگی می‌خواهند که فارغ همه اما واگرهای حزبی و جناحی و سیاسی، کلامی واحد داشته باشند.

مردم این کشور از همه کسانی که این روزها داد سخن کرده‌اند و برای بودن و ماندن شان تلاش می‌کنند خواسته‌ای جز اتحاد و یکرنگی ندارند.

مردم این کشور از همه کسانی که جرأت پای نهادن در ورطه خطیر انتخاب را داشته‌اند، می‌خواهند که ادبیات سیاسی را به ادبیاتی صریح، روشن، فخیم و مودت‌آمیز تبدیل کنند.

مردم این کشور مجلس پرهیاهو، دعواهای صنفی و نژادی و حزبی نمی‌خواهند.

آن‌ها تنها و تنها سازندگانی می‌خواهند که دل شان برای ملت بتپد و زبان شان فقط و فقط برای این مردم و برای ساختن و بهبود کشورشان گشوده شود.

مردم ما به پیرو از رهبر بزرگ شان مسئولینی همدل و هم‌زبان می‌خواهند.

این بار انتخابات رنگ و روی دیگری دارد، این بار مردم از نمایندگانش یکدستی، تفاهم و مسالمت می‌خواهند.

اگر این‌گونه هستید، همه این مردم چشم‌انتظار شما هستند.

/انتهای متن/

 

درج نظر