سه زن آمريکايي از يک شاهزاده سعودي به اتهام آزار جنسي شکايت کرد

سه زن آمریکایی در لس‌آنجلس از یک شاهزاده سعودی به اتهام تعرض جنسی به آنها و حبس کردن آنها به مدت سه روز در ملک خود در بورلی هیلز شکایت کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از صدا و سیما، این سه زن که هویتشان فاش نشده است، پنجشنبه به دادگاه مدنی علیه ماجد عبدالعزیز آل سعود، شاهزاده 29 ساله سعودی که اواخر سپتامبر آنها را به عنوان خدمتکار استخدام کرده بود، شکایت کردند.
آنها می گویند شاهزاده سعودی آنها را مورد تجاوز و آزار جنسی قرار داده است.
به گفته این سه زن، شاهزاده سعودی همچنین به همه پرسنل از جمله مأموران امنیتی دستور داده بود نزدیک استخر لخت شوند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لس‌آنجلس، بر اساس متن کیفرخواست، وقتی یکی از شاکیان از این کار سر باز می زند، شاهزاده سعودی به او می گوید تو زن نیستی! تو آدم نیستی! من یک شاهزاده‌ام و هر کاری که بخواهم می کنم و هیچکس هم نمی تواند کاری بکند!
شاکیان همچنین اعلام کردند او را هنگام رابطه جنسی با یک مرد و استعمال کوکایین دیده‌اند.
وان فریش وکیل این سه زن آمریکایی دوشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: «ماجد عبدالعزیز آل سعود این سه خدمتکار زن را به شدت تهدید و به آنها تجاوز کرده است. او همچنین این سه زن بی گناه را تحقیر کرده است».
وکیل ماجد عبدالعزیز آل سعود دوشنبه شب به این شکایت واکنش نشان نداد.
وان فریش گفت مصیبت سه موکلش زمانی پایان می یابد که یک نفر پس از شنیدن صدای یک زن که درخواست کمک می کرد و قصد داشت از دیوارهای خانه‌ای که در آن حبس بود بالا برود، با پلیس تماس گرفت.
شاهزاده سعودی 23 سپتامبر بازداشت شد.
مقامات آمریکایی اعلام کردند او به علت فقدان شواهد احتمالا تحت پیگرد کیفری قرار نمی گیرد اما ممکن است موضوع اتهاماتی سبک‌تر از آنچه که جرم تلقی می شود، قرار گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر