حذف کیمیا علیزاده از مسابقات تکواندو جایزه بزرگ

تکواندوکار تیم بانوان ایران با قبول شکست مقابل دارنده مدال طلای المپیک از گردونه رقابت های جایزه بزرگ منچستر حذف شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ در سال 2015 از صبح روز جمعه به میزبانی انگلیس آغاز شده و فردا یکشنبه به پایان می رسد.


این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 است.
امروز شنبه، کیمیا علیزاده در وزن منهای 57 کیلورم بانوان در دور دوم به مصاف جید جونز، دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن رفت و در عین شایستگی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و حذف شد. علیزاده در گام نخست نماینده سنگال را با اقتدار شکست داده بود.
در وزن منهای 58 کیلوگرم مردان نیز آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده نمایندگان ایران هستند که از دقایقی دیگر به مصاف حریفان خود می روند.
همچنین فردا یکشنبه در آخرین روز این مسابقات رقابت های اوزان منهای 80 کیلوگرم مردان و منهای 49 کیلوگرم زنان برگزار می شود که حریفان مهدی خدابخشی به عنوان تنها نماینده ایران در روز پایانی، مشخص شدند.
خدابخشی، به عنوان نفر اول رنکینگ وزن منهای 80 کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و سپس باید با برنده دیدار استرالیا و اسپانیا رقابت کند.
برنده مبارزات تکواندوکاران کشورهای فرانسه، صربستان، روسیه و ازبکستان نیز، حریف خدابخشی در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات خواهد بود.
در پایین جدول نماینده شایسته کشورمان، تکواندوکارانی از کشورهای انگلیس، بلاروس، پرتغال، ترکیه و لهستان حضور دارند که خدابخشی در صورت پیروزی در مبارزاتش، در مرحله نیمه نهایی با یکی از این تکواندوکاران رقابت می کند.
/انتهای متن/

درج نظر