می‌خواهم مدال بگیرم و باز هم رهبرم را ملاقات کنم

قهرمان ووشوی جهان پس از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: می‌خواهم باز هم مدال بگیرم تا بتوانم رهبرم را برای بار دیگر ملاقات کنم.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،مریم هاشمی اظهار کرد: این برای سومین بار بود که رهبر عزیزم را می‌دیدم. وقتی در مالزی دومین طلای جهانی‌ام را کسب کردم همان جا آن مدال را به رهبر تقدیم کردم و خیلی مشتاق بودم تا وقتی برمی‌گردم به دیدار ایشان بروم. دیدار با رهبر انقلاب پاییز زندگی‌ام را به قشنگ‌ترین بهار تبدیل کرد. خوشحالم که به عنوان یک سرباز این سرزمین توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و بار دیگر دل رهبرم را شاد کنم.

وی افزود: وقتی یکبار چیزی را تجربه می‌کنی و از آن خرسند می‌خواهی بازهم آن را تجربه کنی. من وقتی رهبر را ملاقات کردم خیلی مشتاق بودم تا دوباره به محضر ایشان بروم که خدا را شکر بازهم مدال گرفتم و این موقعیت نصیبم شد.

قهرمان ووشوی جهان با اشاره به اینکه درصورت انتخاب شدن برای بازی های آسیایی اینچئون حتما مدال طلا خواهد گرفت تا بازهم به دیدار مقام معظم رهبری برود، گفت: در ایران حریفان خوبی مانند شهربانو منصوریان، خدیجه آزادپور و صدیقه دریایی حضور دارند که برای ملی پوش شدن باید هفت خوان رستم را سپری کنم! قول می دهم اگر انتخاب شوم طلا می گیرم. چون انتخاب شدن در ایران خیلی سخت تر از مدال گرفتن در رقابت های بین‌المللی است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب به عفت زن مسلمان ایرانی نگاه ویژه‌ای داشتند، گفت: می‌دانم که عفت، حجاب و آبروی ما در کنار بالارفتن پرچم کشور عزیزمان خیلی مهم است و تلاش می کنم تا از این آبرو که از آبروی حضرت فاطمه زهرا (س) به ما رسیده، پاسداری کنم. تلاش خواهم کرد با تأسی از فرمایشات رهبر انقلاب پیام عفاف و حجاب زن مسلمان ایرانی را به تمام جهان برسانم.

هاشمی ادامه داد: توفیق دیدار مقام معظم رهبری برای سومین بار برایم خیلی اهمیت داشت و این دیدار برایم درست مانند اولین دیدار شیرین و وصف ناشدنی بود. من این نعمت بزرگ را شکر خواهم کرد.

وی ادامه داد: جا دارد از علی‌نژاد رییس فدراسیون تشکر کنم. تلاش های او بود که علی رغم تمام کمبود بودجه و امکانات باعث شد ووشوی ایران به اینجا برسد. با وجود تمام این مشکلات او نگذاشت که بچه های تیم ملی سختی بکشند و اذیت شوند.

هاشمی افزود: چهار سال است که در کنار دوست عزیزم سوده عزتی که در تیم ملی با هم بودیم تمرین می کنم. در این مدت وقتی به شهرستان می روم در خانه آن ها تمرین می کنم که لازم است از زحماتی که برای من کشیده تشکر کنم. البته استاد عبدی برای اینکه من به اینجا برسم زحمت زیادی برایم کشیده و حق زیادی به گردنم دارد.

 /انتهای متن/

درج نظر