معرفی نخستین زن امدادگر خلبان

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به افزاش توان ناوگان امداد هوایی کشور از معرفی نخستین زن امدادگر خلبان خبر داد و گفت: کمک به واردات دارو با هماهنگی وزارت بهداشت به صورت جدی دنبال خواهد شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم معارفه دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار داشت: مجموعه ساختاری جمعیت بسیار متنوع و دارای امکانات فراوانی است اما باید ارتباط، انسجام کاری و هم افزایی بیشتری بین سازمان ایجاد شود. تربیت نیروی انسانی و بهبود کیفیت امداد رسانی باید متناسب با برنامه‌های پیش بینی شده این مجموعه باشد.

وی با مقایسه جمعیت هلال احمر کشور با جمعیت‌های دیگر کشورها با تاکید بر اینکه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر ایران کامل تر است، افزود: این جمعیت در حال حاضر خدمات متنوعی اعم از خدمات پیشگیرانه و آموزشی در دیگر کشورها ارائه می‌دهد که حاکی از توانمندی جمعیت هلال احمر ایران است.

معرفی نخستین زن امدادگر خلبان

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور گسترده زنان در عرصه‌های امدادی‏ گفت: بانوان در جمعیت هلال احمر خوش درخشیده اند و این همراهی در زمینه‌های مختلف ثابت شده است‏ به گونه ای که بنده نخستین امدادگر زن خلبان را معرفی کردم.

وی درباره داوطلبان امدادگر زن و فعالیت آنان در مواقع وقوع حوادث گفت: تعداد داوطلبان امدادگر زن در حد مطلوب اما تعداد امدادگران زن پرسنل کم است. هرگاه حادثه ای اتفاق می افتد، حضور بانوان امدادگر در ۲۴ ساعت اول برای امدادرسانی به زنان ضروری است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

درج نظر