دردسر ازدواج همجنس‌گرایان برای کامرون

محافظه‌کاران در انگلیس با انتقاد از نخست‌وزیر این کشور در حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان اعلام کردند این اقدام به روابط خانوادگی آسیب می‌رساند.

0

سرویس خبر به دخت/

محافظه‌کاران انگلیسی در نامه‌ای که در «ساندی تلگراف» چاپ شد خطاب به «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس اعلام کردند که شواهد (محکمی) برای حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان وجود ندارد و این حزب از آن حمایت نمی‌کند. این اقدام بسیار برای کامرون که به شدت از ازدواج همجنس گرایان حمایت می‌کند، گران تمام خواهد شد.

تاکنون بیش از 85 نفر (از نمایندگان) خواستار رایزنی در این مورد شده‌اند. «بابوولراد» از محافظه‌کاران از همه (نمایندگان) خواست تا حق آن ها برای مخالفت با چنین لایحه را به رسمیت بشناسند.

وی گفت: «نخست‌وزیر فکر می‌کند که قانونی‌شدن ازدواج همجنس‌گرایان می‌تواند به تقویت خانواده منجر شود و روابط خانوادگی را تضعیف نمی‌کند.»

وی افزود: «همه شواهدی که در کشورهای مختلف در 10 سال گذشته در این زمینه به دست آمده نشان می‌دهد که ازدواج از دید افراد بی‌ارزش شده و ارتباط میان ازدواج و پرورش کودکان به شدت تضعیف شده است.»

مجلس عوام بریتانیا چندی پیش به قانونی شدن ازدواج هم‌جنس‌گرایان در انگلیس و ولز رأی مثبت داد. کامرون امیدوار است که این لایحه به زودی به قانون تبدیل شود و اولین ازدواج هم‌جنس‌گرایان از تابستان سال آینده در این کشور آغاز شود.

منبع: مشرق/ انتهای متن/

درج نظر