کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه قابل قبولی برای زنان ارائه نداده‌اند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری تا کنون برنامه‌های خوبی در حوزه زنان ارائه نداده‌ و تنها به کلی گویی بسنده کرده‌اند که این امر جایگاه زنان در دولت آینده را تضعیف می‌کند.

0

سرویس خبر به دخت/

شهلامیرگلوبیات با انتقاد از برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیداها تا این لحظه فقط کلی گویی کرده‌اند و برنامه عملیاتی برای هیچ حوزه‌ای ارائه نداده‌اند.

وی به بحث زنان در برنامه‌های ارائه شده اشاره کرد و گفت: کاندیداها موضوع‌های اجتماعی را در اولويت چندم خود قرار داده‌اند که بازهم در آن میان حوزه زنان جایگاه مطلوبی ندارد و زمانی که به موضوع زنان پرداخته می‌شود مسائلی مانند اشتغال مطرح می‌شود و بقیه موضوعات و خواسته‌های زنان مانند امنیت و جایگاه زن در اجتماع و خانواده مغفول مانده است.

میرگلو بیات با اشاره به کلی گویی نامزدها افزود: متأسفانه کاندیداها نه‌تنها در حوزه زنان بلکه در مسائل دیگری مانند هدفمندی یارانه‌ها نیز برنامه‌های عملیاتی ارائه نداده‌اند و امیدواریم تا در روزهای آینده با ارائه برنامه‌های کامل‌تر عملکرد و نوع نگاه خود را به موضوعات اصلی مانند زنان مشخص کنند.

این عضو فراکسیون زنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنان نیمی از کل جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند انتظار می‌رود برنامه‌های ارائه شده جامع‌تر باشد و نگاه‌های تبلیغاتی بر روی این موضوع وجود نداشته باشد.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر