زنان با فکر و کاردان نیز وارد عرصه انتخابات شوراها شوند

عضو فراکسیون زنان مجلس: زنان با فکر و کاردان نیز، با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی شوراها نقش مثبت خود را ایفا کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

مهناز بهمنی اظهار کرد: شوراهای اسلامی مظهر و تجلی اراده و خرد جمعی هستند.

 وی با دعوت از افراد توانمند و کار بلد برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی اظهارکرد: نامزدهای شوراهای اسلامی باید روحیه کار جمعی داشته و تعهد و تخصص را توامان داشته باشند.

بهمنی تعهد مبتنی بر دانایی و توانایی را کارساز و گره‌گشای بسیاری از معضلات حال حاضر در شهرها عنوان کرد و تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم سراب از افراد کاربلد و توانمند و خوش‌فکر دعوت می‌کنم تا در عرصه انتخابات پاپیش بگذارند.

 این نماینده مجلس یادآور شد: باید از اعضای فعلی و سابق شوراهای اسلامی نیز به عنوان صاحبان تجربه و عمل در مشاوره‌ها استفاده شود.

 نماینده سراب محدود کردن عضویت در شوراها به قشر خاص یا رشته خاص تحصیلی را مورد قبول ندانست و بیان داشت: باید از ظرفیت همه اقشار در این مورد بهره برد.

 عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست زنان را از حاشیه به متن جامعه بازگرداند ابراز داشت: زنان با فکر و کاردان نیز، با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی شوراها نقش مثبت خود را ایفا کنند.

 وی خاطرنشان کرد: نگاه افراطی و تفریطی به زنان که هم اینک مصادیقی از آن را در کشورهای غربی و نیز برخی کشورهای اسلامی شاهدیم، مورد قبول انقلاب و نظام ما نبوده بلکه انقلاب اسلامی هویت تازه‌ای به زنان بخشید.

منبع: فارس/ انتهای متن/

درج نظر