مادر پسر زورگیر و همدستش را به پلیس لو داد

بامداد روز گذشته یکی از شهروندان به نام “مهین” با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و عنوان داشت که پسرش به نام “میثم” با همدستی دوست خود، اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کند و در حال حاضر در منزل با این دوستش که همدست اوست، درگیر شده و قصد دارد او را با قمه مجروح کند.

0

سرویس خبر به دخت/

رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده شریعتی خبر داد و گفت: این دو همدست هنگام درگیری با هم به خاطر اختلافاتشان، با همکاری مادر یکی از آن ها شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ عطاء الله خالقی در تشریح این خبر افزود: بامداد روز گذشته یکی از شهروندان به نام “مهین” با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و عنوان داشت که پسرش به نام “میثم” با همدستی دوست خود، اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کند و در حال حاضر در منزل با این دوستش که همدست اوست، درگیر شده و قصد دارد او را با قمه مجروح کند.
وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی کلانتری به محل اعزام و پس از هماهنگی با مالک ساختمان وارد منزل شده و این متهم را که قمه در حال تهدید همدست سارقش بود، بازداشت کردند.
سرهنگ خالقی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم چهار قبضه قمه و چاقو که از آن برای زورگیری استفاده می کردند به همراه تعدادی گوشی تلفن همراه، کارت عابر بانک و لب تاپ مسروقه کشف و ضبط شد.

منبع:عصرايران/ انتهای متن/

درج نظر