پرونده «زنان از نگاه مردان» منتشر شد

حسن اجرایی، محمد مسیح یار احمدی، میثم رمضانعلی، ارژنگ حاتمی، علی شاطری، محمد شاطری، تقی دژاکام، محمد الیاس قنبری و مهدی انقلابی در رواق به ارائه نظرات و اندیشه های خود پرداخته اند.

0

سرویس خبر به دخت/

چندی پیش «مهرخانه» از همه مخاطبان خود دعوت کرده بود برای پرونده «زنان از دیدگاه مردان» بنویسند. مردانی که برای زنان جامعه‌شان؛ از مادر، دختر، همسر و خواهر خود گرفته تا هم‌کلاسی و همکار، حرفی برای گفتن دارند.

به گزارش مهرخانه، در این پرونده که در بلاگ رواق منتشر شده است، چند تن از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی به بحث درباره انتظارات خود از زنان و همچنین تحلیل نگاه مردان از زنان نوشته اند.

حسن اجرایی، محمد مسیح یار احمدی، میثم رمضانعلی، ارژنگ حاتمی، علی شاطری، محمد شاطری، تقی دژاکام، محمد الیاس قنبری و مهدی انقلابی در رواق به ارائه نظرات و اندیشه های خود پرداخته اند و در پایان نیز مصاحبه ای با حجه الاسلام مهدی سنجرانی در جهت جمع بندی و بررسی نظرات آکادمیک در این حوزه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است رواق، یکی از بلاگ های پایگاه تحلیلی- خبری مهرخانه است. در این بلاگ دیدگاه های فعالین فضای مجازی و مخاطبین مهرخانه ذیل موضوعات گوناگون جمع آوری و منتشر می شود.

/انتهای متن/

درج نظر