ساخت صحن حضرت‌ زهرا (س) در دوشیفت کاری در نجف

ساخت صحن حضرت زهرا (س) وارد فاز جدیدی شده است و عوامل کار با سرعت بالایی در دوشیفت کاری و تا ساعات پایانی شب مشغول فعالیت هستند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گفته رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تمرکز ستاد بازسازی عتیات عالیات در سال آینده نیزبر روی توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی (ع) تحت عنوان صحن حضرت زهرا (س) خواهد بود.

پلارک افزود: زمانبندی صورت گرفته برای توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی (ع)، پنج ساله است اما سعی داریم عملیات توسعه این صحن طی مدت چهار سال به اتمام برسد.

وی افزود: در یکسال و نیم گذشته از آغاز عملیات توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی (ع)، ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات یادآور شد: تامین اعتبار پروژه های ستاد بازسازی عتبات عالیات از محل کمک ها و نذورات مردمی است که بر اساس نوع پروژه، هر استانی مامور جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی می شود.

به گفته پلارک بر همین اساس ۷۰ درصد تامین اعتبار پروژه توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی (ع)، بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران گذاشته شده است.

شایان ذکر است، مردم می توانند کمک ها و نذورات خود را برای بازسازی حرم های مطهر اهل بیت (ع) در عتبات عالیات عراق، به شماره حساب ۱۱۰ بانک های ملی و صادرات به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند و یا به صورت حضوری در نجف به ستاد بازسازی عتبات عالیات و یا دفتربعثه مقام معظم رهبری تحویل دهند.

گفتنی است، صحن مطهر حضرت زهرا‌(س) دارای قسمت‌های زیارتی، غیرزیارتی و فضاهای جانبی است و  در قسمت غیر‌زیارتی؛ کتابخانه، واحدهای خدماتی، پارکینگ، موزه، مضیف و … پیش‌بینی شده است و مجموعا صحن ۱۹۸ هزار متر مساحت خواهد داشت و ساخت آن برعهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران است و پیمانکار این پروژه هم، ایرانی است.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حج/ انتهای متن/

درج نظر