وقتی دختر ۴ ساله آمریکایی از دست اوباما و رامنی می‌گرید

یک دختر چهار ساله آمریکایی پس از شنیدن نام «باراک اوباما» و «میت رامنی» اشک می‌ریزد و وقتی مادرش دلیل گریه او را جویا می‌شود او می‌گوید که از دست این دو نفر خسته شده است.

0

 سرویس خبری به دخت/

به گزارش شبکه خبری «دویچه‌وله» آلمان، «الیزابت ایوانز» چند روز پیش به همراه دختر چهار ساله خود به نام «ابیگل» به سمت فروشگاهی در حرکت بود که در میانه راه رادیو خودرو خود را روشن کرد.

برنامه رادیو مربوط به رقابت انتخاباتی «باراک اوباما» و «میت رامنی» بود که ناگهان ابیگل با شنیدن اسم رامنی و اوباما شروع به اشک ریختن می‌کند.

ایوانز از این صحنه فیلمبرداری می‌کند و وقتی از دختر خود دلیل گریه‌اش را می‌پرسد، این دختر چهار ساله گریه‌کنان می‌گوید: دیگر از دست «برونکو باما» و میت رامنی خسته‌شده‌ام.

این گزارش ادامه می‌دهد که در همین حال مادر از دختر می‌پرسد: «برای همین گریه می‌کنی؟» ابیگیل به نشانه تأیید سر تکان می‌دهد و مادرش به او اطمینان می‌دهد که انتخابات به زودی تمام می‌شود.

ایوانز این نوار ویدئویی را در یوتیوب قرار می‌دهد و با گذشت چند ساعت، به یکی از پربازدیدترین فیلم‌های یوتیوب تبدیل می‌شود.

شبکه رادیویی «ان پی آر» که برنامه مربوط به مبارزات انتخاباتی اوباما و رامنی را پخش می‌کرد، پس از دیدن این نوار ویدئویی ضمن عذرخواهی از این دختر 4 ساله گفت:  باید اعتراف کنیم که مبارزات انتخاباتی برای ما نیز به قدر کافی طولانی بوده است. بیایید که مدام با خود تکرار کنیم که فقط چند روز باقی مانده، فقط چند روز باقی مانده، فقط چند روز باقی مانده.”

/انتهای متن/

درج نظر