به اینجا آمدیم تا برای برنده شدن مبارزه کنیم

الهه احمدی پرچمدار تیم المپیک ایران:

پرچمدار ایران در بازی های آسیایی گفت: اول از همه هر تیراندازی با خودش مبارزه می کند و باید رکوردهای خوبی را به ثبت برساند. ممکن است اگر یک تیر هم از دست بدهیم، کار از دستمان خارج شود و در نهایت با یک دهم پایین تر باشیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم؛ اما همه باید بدانند که کار سخت است.

0

الهه احمدی، ملی پوش تیراندازی که قرار است به عنوان پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی شرکت کند، اظهار داشت: چند روز زودتر به اندونزی آمدیم و به تدریج با شرایط آب وهوایی اینجا و سالن ها آشنا می شویم که اهمیت زیادی هم در رشته تیراندازی دارد. از حریفانمان هم شناخت داریم و می دانیم که از چه قدرتی برخوردار هستند. آنها نیز اینجا تمرین می کنند و در نهایت روز مسابقه همه چیز مشخص می شود.

وی افزود: ما به اینجا آمدیم تا مبارزه کنیم و قهرمان شویم. اول از همه هر تیراندازی با خودش مبارزه می کند و باید رکوردهای خوبی را به ثبت برساند. ممکن است اگر یک تیر هم از دست بدهیم، کار از دستمان خارج شود و در نهایت با یک دهم پایین تر باشیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم؛ اما همه باید بدانند که کار سخت است. ملی پوش تیراندازی ایران همچنین تصریح کرد: اکثر حریفان ما از بهترین های و مدال آوران المپیک هستند.

ژاپنی ها و چینی ها رقابت شدیدی برای کسب مدال طلا دارند تا در جدول مدال ها نیز وضعیت بهتری پیدا کنند. ما هم ناامید نیستیم و کار خودمان را می کنیم.الهه احمدی در پایان درباره ضعف های میزبانی اندونزی گفت: به هر حال هر مشکلی هم باشد، شرایط برای همه یکسان است. من به عنوان یک ورزشکار وظیفه خودم را انجام می دهم و خیلی مسائل دیگر برایم مهم نیست.

/انتهای متن/

درج نظر