بیانیه ی جبهه متحد زنان اصولگرا برای جشن پیروزی انقلاب

در آستانه چهلمین سالروز طلوع خورشید انقلاب اسلامی گرامی می داریم انقلابی را که معجزآسا و تنها با تکیه بر مردم مسلمان و رهبری مخلص و مدبر خمینی کبیر( ره ) پیروز شد و در عبور از آزمون های دشوار و ضربه های پیاپی و توطئه های پرشمار همچنان برپا ایستاده است و این مانایی و پایایی خود معجزه ای بزرگتر است.

0

هوالحکیم

اینک در ایام فرخنده دهه فجرجبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمداز همه زنان ایرانی که دل در گروی وطن دارند و اقتدار نظام اسلامی را مایه سربلندی ایران و ایرانی می دانند دعوت می کند که همراه و همصدا با مقام عظمای ولایت و همپا و همدوش خیل مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یابند تابار دیگر عزم جزم ملت غیور و سرافراز ایران را در پاسداری از کشور و نظام به دشمنان این مرز و بوم نشان دهند و با این حضور فراگیر و یکپارچه دیگر بار عزم ملی را در نگاهبانی از ارزش های انقلاب اسلامی که خون‌مطهر خیل شهیدان بپای ان نثار شده به نمایش بگذارند.
شک نیست که این حضور زنان انقلابی امروز همانقدر در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان این‌ملت بزرگ کارساز و موثر است که در پیروزی انقلاب و نیز جنگ تحمیلی نقش داشته است.
قطعا چنین حضور در برهه کنونی که موقعیت ایران اسلامی در منطقه و بلکه در جهان از حساسیتی خاص برخوردار است در اینده کشور تاثیری مهم دارد. ضمن اینکه پیام این حضور برای مسئولین و متولیان اداره کشور مطالبه مدیریت بهینه امور جاری بخصوص در عرصه اقتصادی و معیشت توده مردم است مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و کشورند و ضامن اصلی بقای انقلاب و آرمان های آن.
جبهه متحد زنان اصولگرا کارامد

/انتهای متن/

درج نظر