بدون منبع درآمد بازیکنان ملی‌پوش انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی ندارند

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: وقتی بازیکنان ملی‌پوش بدون تیم و منبع درآمد باشند دیگر انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی ندارند.

0

سرویس خبر به دخت/ 

فاطمه رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضورش در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: سال گذشته با گیتی‌پسند قرارداد یک‌ساله امضاء کردم به همین دلیل امسال مشخص نیست که در چه تیمی بازی کنم.

وی ادامه داد: چند تیم پیشنهاد دادند، اما با این شرایط لیگ اصراری برای بازی ندارم. لیگی که بازیکنان ملی‌پوشش تیم نداشته باشند مشخص است چه لیگی است. البته سال گذشته نیز بازیکنان ملی‌پوش در 3 تیم گاز، گیتی‌پسند و ذوب‌آهن حضور داشتند که رقابت هم در همین 3 تیم خلاصه می‌شد. امسال دیگر ذوب‌آهن هم تیم ندارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه هنوز حضورش در لیگ برتر مشخص نیست، عنوان کرد: اگر سال گذشته با 15 میلیون تومان برای گیتی‌پسند بازی کردم امسال نمی‌توانم با قرارداد 5 میلیون تومانی بازی کنم. در نهایت تصمیم این است که اصلا بازی نکنم. تنها منبع درآمد ما از لیگ است. بازیکنان 6 ماه اول سال را در اردوی تیم ملی هستند و 6 ماهه دوم را در لیگ بازی می‌کنند، اگر همین لیگ هم نباشد، در نتیجه منبع درآمدی نیست بنابراین بازیکنان با چه انگیزه‌ای می‌توانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند؟

منبع:فارس/انتهای متن/

درج نظر