برای 300 هزار بازنشسته کشوری، کارت منزلت صادر می شود

مراجعین به منظور دریافت کارت خود به یکی از دفاتر پیشخوان دولت رجوع نمایند.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صندوق بازنشستگی کشوری در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم.

صدور 300 هزار کارت منزلت اجتماعی برای بازنشستگان

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از سال گذشته ثبت نام و واگذاری کارت منزلت بازنشستگان شروع شده است و تاکنون بیش از 300 هزار بازنشسته کارت را دریافت کرده اند و کارت منزلت اجتماعی بازنشستگان به منزله کارت شناسایی و هویتی افراد بازنشسته به شمار می رود.

وی ادامه داد: کار ثبت نام و واگذاری “کارت منزلت بازنشستگان” در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور انجام می شود.

تحویل بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو به بازنشستگان کشوری

امید روحانی مديرعامل شرکت وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری از تحويل بيش از ۵۰۰ دستگاه خودرو به بازنشستگان متقاضی طرح فروش اقساطی خودرو خبر داد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۵۲۰ دستگاه خودرو به بازنشستگان ثبت نام کننده در طرح فروش اقساطی خودرو در تهران و ساير استان های کشور تحويل داده شده است و ۲۶۰ دستگاه از خودروهای تحويلی تا کنون مدل ۹۶ بوده و از ۱۰ دی ماه سال جاری همه خودروهای تحویلی به بازنشستگان کشوری مدل ۹۷ بوده است.
اولویت همسان سازی با حقوق‌های زیر 2 میلیون تومان است

اکبر شیرمحمدی مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولویت همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 97 با بازنشستگانی است که حقوق آن‌ها زیر 2 میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: نزدیک به 90 درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی حقوقی کمتر از 2 میلیون تومان دریافت می‌کنند، به همین دلیل اگر قرار بر افزایش حقوق در بخش همسان سازی حقوق بازنشستگان باشد، اولویت با این بازنشستگان خواهد بود.

23 دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره ورزشی تا 23 دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد:تاکنون حدود 5000 بازنشسته در سراسر کشور درخواست خود را برای شرکت در جشنواره ورزشی ثبت کرده اند و ثبت نام بازنشستگان در این دوره بیشتر به صورت اینترنتی اجرا می شود و متقاضیان باید با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری درخواست خود را ثبت کنند.

/انتهای متن/

درج نظر