زنان گرفتار مثلث سیاست، سکس و پول

اگر دستگاه تبلیغاتی غرب، با دستمایه سکس بیشترین اهانت ها را به زنان می کند، زنان کشورهای عقب نگه داشته شده چرا با دست خود هیزم به این آتش می ریزند که انسانیت زن را تباه می کند و سلامت جامعه را هم؟

5

 سرویس اجتماعی به دخت

  • مجری برجسته بی بی سی که بیش از چهار دهه به عنوان ستاره شبکه دولتی انگلیس شناخته می شد اکنون بعد از مرگش متهم شده که در طول فعالیت خود به ده ها دختر نوجوان انگلیسی که در برنامه های این شبکه شرکت کرده بودند تجاوز کرده است.
  • بي‌بي‌سي شنبه‌شب با يك اتهام سوءاستفاده جنسي جديد روبه‌رو شد و يكي از مجريان بلندپايه زن اين شبكه مدعي شده كه به طور مداوم، حتي موقعي كه در حال اجراي برنامه بوده، مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته است.
  • طبق گزارشها بررسی‌های موثق جرایم در انگلیس به 400 هزار زن در این کشور تجاوز جنسی شده است و سالانه 80 هزار زن مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند در حالی که فقط 11 درصد از این قربانیان این موضوع را با پلیس درمیان می‌گذارند.
    حدود 9 نفر از هر 10 قربانی مسائل جنسی هرگز به پلیس مراجعه نمی‌کنند زیرا به افسران پلیس اعتماد ندارند.
  • دختر رئیس جمهور ازبکستان که ارتباط بسیاری نزدیکی با مقام های بسیاری از کشورهای غربی دارد در سال 2009 ویلایی را در شهر ژنو و در یک منطقه اعیان نشین به قیمت 18 میلیون فرانک برای خود خریداری کرده است. وی که از مقامات بلند پایه سیاسی کشورش در سویس محسوب می شود، اخیرا از سوی مقامات این کشور  به پولشویی متهم شده است.
  • تعرض پادشاه بحرین به خواننده معروف لبنانی و واکنش وی به این اقدام و دخالت نخست وزیر قطر در این ماجرا، جنجال‌برانگیز شد.

پس از این حادثه، حاکم دبی بلافاصله کشتی تفریحی خود را ارسال کرد و هیفا از کشتی پادشاه بحرین به کشتی وی منتقل شد.
هیفا و حاکم دبی از 9 سال پیش با یکدیگر در ارتباط بوده و برای شش ماه روابط عاشقانه‌ای با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که هیفا حدود دو ماه در قصر وی ساکن بوده است.

اینکه استفاده ابزاری از زن و جاذبه های جنسی او یکی از پایه های اصلی ماشین تبلیغاتی و فرهنگی غرب در دوران مدرن بوده است، شکی نیست.

اینکه اهانت به زن و سوء استفاده از او در متن روابط میان آدمها در کشورهای غربی جا گرفته و به جریانی عادی در زندگی روزمره تبدیل شده، خیلی روشن و نمایان است. خبرهای اول و دوم و سوم گواه این واقعیت است.

اما حیرت انگیز است که در کشورهایی که اصطلاحا به آنها “جهان سوم” و “درحال توسعه” و … گفته می شود، زنان خود در این اهانت و بی حرمتی به خویش سهیمند.

زنی لبنانی که با هزار و یک فن وترفند خود را” زیبا و فریبا ” ساخته است، در یک جنجال وقیحانه از یکی از شیوخ هوسباز عرب شکایت می کند که به او تعرض کرده و در همان حال با وساطت یکی دیگر از این شیوخ روانه  کشتی تفریحی شیخ سوم می شود که روابط عاشقانه اش با او نقل رسانه ها و مطبوعات است.

آن یکی که دختر مقام اول یک کشور آسیای میانه است، در سایه قدرت پدر و پول ملت بینوای خود و هم به کمک روابط دوستانه به مقامات بلندپایه غربی در سویس به مال و منالی رسیده که دستمایه سوءاستفاده های مالی او می شود.

پرسش این است که اگر دستگاه تبلیغاتی غرب، با دستمایه سکس بیشترین اهانت ها را به زنان می کند، زنان کشورهای عقب نگه داشته شده چرا با دست خود هیزم به این آتش می ریزند که انسانیت زن را تباه می کند و سلامت جامعه را هم؟

جز این است که زنان گرفتار مثلث سیاست، سکس و پول و بازیگر اصلی صحنه ای شده اند که بیشترین ضرر و خسارتش نصیب زنان می شود ؟

/انتهای متن/

نمایش نظرات (5)