اولین دوره مسابقه عکس متن ” از کودکم یاد گرفتم “

مجموعه به دخت برگزار می کند:

مجموعه به دخت برای تحکیم هر چه بیشتر روابط بزرگترها و کودکان مسابقه عکس متنی را تدارک دیده است که شرکت در آن برای تمام افراد آزاد است.

0

ما بزرگترها نیاز داریم گاهی از مسئولیت ها و روزمرگی هایمان کناره بگیریم و با بازی با کودکان مان و نگاه کردن به جست و خیزهای بی پروای آنها  شور و نیروی دوباره برای ادامه زندگی پیدا کنیم . آزادی، پاکی و آلوده نشدن به کلیشه ها از کودکان موجوداتی رویا پرداز، خلاق و جستجوگر ساخته است.  

آنها گاهی دست به کارهای با مزه ای  می زنند که بزرگترها می توانند از آنها ایده بگیرند و یا تصمیم بگیرند تغییری در باورها و یا عملکردشان بدهند.

ما در سایت به دخت از تمامی بزرگترهایی که به چنین موردی برخورد کرده اند و کودکی را الگوی حرکتی خاص  در زندگی شان قرار داده اند، می خواهیم که عکسی از کودک- ترجیحا در حال همان کار- را به همراه متنی توضیح دهنده از رفتار کودک و برداشتی را که ا ز آن رفتار می توان داشت،  برای ما ارسال و در اولین دوره این مسابقه شرکت کنند.


شرایط عکس:
  تا حد ممکن عکس مکمل متن و معنا دار باشد و یا کودک  را در حال انجام رفتاری کودکانه نشان دهد.
شرایط متن: متنی کوتاه باشد برگرفته از یک تجربه عینی و شامل برداشت آموزنده ی مادر  از آن . این برداشت می تواند یک احساس خوب و پویا باشد یا یک تغییر در دیدگاه و روش زندگی.

* در نگارش متن تا حد ممکن از کلی گویی و کلیشه پردازی خودداری شود.

مهلت ارسال عکس متن ها:
تا 15 شهریور
اعلام نتایج
:  روز 18 شهریور مصادف با روز عید غدیر
جوایز:
مجموعه به دخت به  سه نفر اول این مسابقه “کارت هدیه و سِت مادر و کودک” اهدا می کند.
نحوه شرکت در مسابقه: عکس متن های خودتون رو می توانید از طریق ایمیل به نشانی behdokht.ir@gmail.com یا از طریق تلگرام به آیدی behdokht_admin@ ارسال کنید. (از طریق کانال به دخت نیز می توانید به این اکانت دسترسی داشته باشید.)
لطفا در عنوان ایمیل عبارت “مسابقه از کودکم یاد گرفتم” را درج کنید. همچنین شماره تماس، نام و نام خانوادگی کودک، شهر محل سکونت را نیز در متن پیام قرار دهید. (اطلاعات تماس برای عموم نمایش داده نخواهد شد.)

  • عکس متن های برگزیده، هر هفته به صورت پوستر در سایت و کانال به دخت و گروه های تلگرامی دیگر منتشر می شود.

دوستان و آشنایان خودتون رو از این مسابقه با خبر کنید…

درج نظر