عناوین هفته زن و روز مادر اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای عناوین روزهای هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را در سراسر کشور اعلام کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر به منظور هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه های میلاد حضرت زهرا (س) و برپایی جشن های این ایام در ابتدای فرودین سال آینده، عناوین این ایام را از چهارشنبه یازدهم مصادف با بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) تا شنبه 17 فروردین اعلام کرد.
بر اساس این گزارش روز چهارشنبه 11 فروردین به عنوان زن، سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی نام گرفته و پنجشنبه 12 فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران به عنوان «زن، بصیرت، مشارکت سیاسی و وفاداری به نظام اسلامی» نامیده شد.
جمعه 13 فروردین به عنوان سومین روز از هفته زن به «زن، نشاط، معنویت و فرهنگ انتظار» نام گرفته و شنبه 14فروردین به «زن، کارآفرینی، اقتصاد خانواده و اصلاح الگوی مصرف» نامیده می شود.
روزهای یکشنبه تا سه شنبه به عنوان روزهای پنجم تا هفتم هفته زن به ترتیب به نام های «زن، عفاف، تربیت و تحکیم بنیان خانواده»، «زن، خودباوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی» و «زن، مدیریت، سلامت خانواده و تعالی جامعه» اختصاص یافته است.

/انتهای متن/

درج نظر