نبود زمین؛ مشکل اصلی بانوان فوتبالیست خوزستانی

در حال حاضر تنها مانع تشکیل تیم بانوان استان خوزستان ، نبود زمین است و از نظر اسپانسر و تأمین بودجه مشکلی وجود ندارد .

1

سرویس خبر به دخت/

 مینا بارانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه افتتاح استادیوم غدیر ، مذاکراتی صورت گرفته است تا مسابقات لیگ بر‌تر در زمین این استادیوم برگزار شود تا زمین استادیوم تختی در وقت‌های  آزاد ، در اختیار بانوان قرار بگیرد، اما این مذاکرات هنوز قطعی نشده است.

وی در مورد مشکلات محل در نظر گرفته شده برای تمرین تیم فوتبال بانوان از جمله حفظ امنیت و حصارکشی زمین اظهار داشت: استادیوم تختی در مرکز شهر اهواز قرار دارد که جای تقریبا شلوغی است ومسلما امنیت بهتری نسبت به دیگر مناطق خواهد داشت و مطالبی که بعضا درباره دشوار بودن برقراری و حفظ امنیت در استادیوم تختی مطرح می‌شود، اشتباه است.

بارانی تاکید کرد: در حال حاضر تنها مانع تشکیل تیم بانوان استان، نبود زمین است و از نظر اسپانسر و تامین بودجه مشکلی وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر شرکت‌ها و سازمان‌هایی حمایت خود را از تیم فوتبال بانوان اعلام کرده‌اند، اما  زمینی نیست که از این حمایت ها استفاده شود.

وی در مورد بازیکنانی که از خوزستان به تیم ملی بانوان دعوت می‌شوند، گفت: با وجود نبود زمین، خوزستان همواره تعدادی بازیکن در تیم ملی دارد. امسال هم ۹ نفر از بازیکنان تیم فوتبال جوانان استان که سال گذشته به مسابقات اعزام شدند به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، این در حالی است که همه تمرینات در داخل سالن انجام می‌شود.

منبع: وفا/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)