جایگاه مشاور امور بانوان از وزارتخانه‌ها حذف نمی‌شود

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت:‌ جایگاه مشاور امور بانوان از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی حذف نمی‌شود و هم اکنون در حال پیگیری این موضوع از معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری هستیم.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس،شهیدخت مولاوردی در خصوص بخشنامه جدید دولت با عنوان چابک‌سازی و منطقی سازی ادارات دولتی و وزارتخانه‌ها گفت: براساس این بخشنامه جایگاه مشاور امور بانوان از وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی حذف نمی‌شود بلکه این بخشنامه چابک‌سازی دستگاه‌های اجرایی را مدنظر دارد.

وی ادامه داد:‌در این بخشنامه پیشنهاداتی از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری به دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است تا الزاماتی که قبلاً‌ در دستگاه‌ها وجود داشته است،‌ رفع شود.

مولاوردی تصریح کرد: با مکاتباتی که با بخش معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری داشتیم مشخص شد که جایگاه مشاور امور بانوان و دفاتر امور بانوان از دستگاه‌ها حذف نمی‌شود و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری این موضوع هستیم که به زودی نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در خصوص ازدواج سرپرست با فرزندخوانده  لایحه‌ای که قرار بود از سوی دولت ارائه شود، گفت: هم‌اکنون گروه کارشناسی و حقوقی ما در حال بررسی این موضوع هستند تا اگر بعد از بررسی‌ها لازم بود لایحه‌ای را برای اصلاح این قانون ارائه دهیم اما هنوز کار کارشناسی ما بر روی این موضوع ادامه دارد.

 /انتهای متن/

درج نظر