اقدام بانوی ووشوکار پس از گرفتن مدال

قهرمان ووشوی جهان با بیان اینکه از سکو که پایین آمدم، مدالم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کردم، گفت: مشتاق زیارت مقام معظم رهبری هستم.

0

سرویس خبر به خت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مریم هاشمی قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان در مسابقات مالزی در گفت‌و‌گوی تلفنی از مالزی بیان داشت: در مسابقات جهانی مالزی پس از شکست حریف فرانسوی موفق شدم مدال طلا کسب کنم.

هاشمی ادامه داد: شرایط تمرینی سختی پشت سر گذاشتم و بعد از یک آسیب‌دیدگی در مسابقات انتخابی شرکت کردم که در این مسابقات سنگین به‌عنوان عضو تیم ملی انتخاب شدم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم توانسته باشم دل رهبرم، مردم و خانواده‌ام را شاد کنم، گفت: به‌عنوان نماینده زنان و پاسداران جمهوری اسلامی افتخار می‌کنم که با رعایت حجاب پرچم کشور عزیزم را به اهتزاز درآوردم.

قهرمان ووشوی مسابقات جهانی مالزی پیروزی خود را نشان‌دهنده افتخارآمیز بودن حجاب عنوان کرد و ادامه داد: از سکو که پایین آمدم، مدالم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کردم.

وی با اشاره به اینکه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری هستم، تاکید کرد: با شکست حریفانی از مصر، ترکیه و فرانسه دومین مدال طلای جهانی ووشو را کسب کردم.

گفتنی است، مریم هاشمی در رقابت‌های ووشو بزرگ‌سالان جهان در ترکیه نخستین مدال طلای جهانی تاریخ ورزش بانوان استان کرمانشاه را کسب کرده است.

 /انتهای متن/

درج نظر