زمینه گسترش تعاملات در حوزه زنان با نمایندگان پارلمان عراق بررسی شد

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با نمایندگان پارلمان عراق داشتیم زمینه گسترش و افزایش تعاملات در حوزه زنان در دو کشور بررسی شد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس لاله افتخاری گفت: طی روزهای اخیر دیداری را با نمایندگان پارلمان عراق داشتیم که زمینه گسترش تعاملات را در حوزه زنان فراهم کرد.

وی ادامه داد: زمینه‌های مشترک زیادی در حوزه زنان بین دو کشور وجود دارد که می‌تواند مقدمه همکاری‌های خوبی را در آینده نزدیک فراهم کند. همچنین استقبال نمایندگان عراق از قوانین مربوط به حوزه زنان یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در این دیدارها بود.

افتخاری با اشاره به دیدار با  اعضای اتحادیه زنان مسلمان گفت: یکی از ملاقات‌های اخیری که در معرفی زن ایرانی به جهان نقش بسزایی داشت دیدار با اعضای اتحادیه زنان مسلمان بود که اظهار تمایل کردند تا به طور مداوم این دیدارها و تبادل تجارب ادامه داشته باشد.

وی افزود: در بیانیه نهایی اتحادیه زنان مسلمان اقداماتی که توسط استکبار جهانی انجام می‌شود محکوم شد و از مجامع بین‌المللی خواسته شد که اقدامات لازم  را برای جلوگیری از این اقدامات انجام دهند.

 این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه تأمین امنیت زنان گفت: تا جائیکه بنده اطلاع دارم این لایحه به کمیسیون اجتماعی مجلس رسیده است.

 /انتهای متن/

درج نظر