بانوان خوزستانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور خوش درخشیدند

بانوان خوزستانی با کسب ۱۱ مقام در مسابقات قهرمانی کاراته کشور افتخاراتی را کسب کردند و با دست پر به خوزستان بازگشتند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس بیست چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی هند در تهران توسط انجمن گوجوریو گوجوکای ایران برگزار شد.

در این مسابقات 17 نفر از بانوان و دختران خوزستانی در رده‌های سنی مختلف به مربی‌گری سنسی ایران پورکیا به تهران اعزام شدند و در مجموع در رقابت‌های انفرادی و تیمی به کسب 11 عنوان نائل آمدند.

در بیست چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی هند در تهران شیدا کائیدی مقام اول کاتای انفرادی، فاطمه کمایی مقام اول کمیته انفرادی، فاطمه قائدی مقام دوم کاتای انفرادی و ندا علوی نیز مقام سوم کاتای انفرادی را کسب کردند.

همچنین یاسمن کرائی مقام سوم کاتای انفرادی، نرگس بختیاری مقام سوم کاتای انفرادی، رضوان بختیاری مقام سوم کاتای انفرادی و نازیلا رئوف مقام سوم کاتای انفرادی را به دست آوردند.

در این مسابقات نسرین سهرابی، حدیث آهنگرنژاد شوشتری و ندا علوی نیز به مقام سوم کاتای تیمی رده سنی بزرگسالان دست یافتند.

در بخش کاتای تیمی نوجوانان یاسمن کرائی، رضوان بختیاری و نرگس بختیاری مقام سوم بیست چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی هند در تهران را به خود اختصاص دادند.

همچنین نرگس بختیاری و رضوان بختیاری مقام سوم بونکای کاتا نوجوانان این مسابقات را به دست آوردند و بر افتخارات تیم اعزامی خوزستان افزودند.

مبینا پوراسداالله، مریم علاسوند، عاطفه طباطبایی، مژده موسویان، عاطفه بادروج، نیلوفر شیخ شامنگشتی و مریم حمزه‌زاده از دیگر کاراته‌کاهای استان خوزستان بودند که در بیست چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی هند در تهران شرکت کردند.

 /انتهای متن/

درج نظر