حضور بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در مسابقات آسیایی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از حضور بانوی والیبالیست خراسان جنوبی در هفدهمین مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می‌شود، خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس   بر اساس دعوتنامه فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، 15 بانوی والیبالیست به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

حسن رضا عمیدیان با اشاره به لیست دعوت شدگان بانوان والیبالیست به اردوی تیم ملی، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان از فرانک بابلیان، شبنم علیخانی، الهام فلاح، فرنوش شیخی، مینا روستا، پوران زارع، نیلوفر رشیدی، مهسا صابری، نیلوفر ابراهیمی، مهتاب رحمانی، مائده برهانی، ندا چملائیان، نگار کیانی، فرزانه مرادیان و مهسا کدخدا برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت کرد.

وی با بیان اینکه مهسا کدخدا از خراسان جنوبی برای حضور در این مسابقات دعوت شده است، افزود: اردوی تیم ملی والیبال بانوان از امروز تا 29 مردادماه جاری در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار می‌شود.

عمیدیان یادآور شد: تیم ملی والیبال بانوان در دور مقدماتی مسابقات آسیایی با تیم‌های ملی کشور هندوستان، فیلیپین و چین در گروه دوم این مسابقات به رقابت می‌پردازد.

وی اذعان داشت: مهسا کدخدا از سال 85 به عضویت تیم ملی والیبال بانوان درآمده‌ است و چهار مرتبه در اردوی تیم ملی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان حضور داشته است و برای ایران قهرمانی‌هایی را به ارمغان آورده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان متذکر شد: مهسا کدخدا در سال گذشته به عنوان قهرمان قهرمانان خراسان جنوبی به جامعه ورزش معرفی شد و در سال جاری نیز به عنوان ورزشکار نمونه از او تجلیل به عمل آمد.

/انتهای متن/

درج نظر