حذف قطعی سفر عمره دانش‌آموزان دختر

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از حذف قطعی سفر عمره دانش‌آموزان دختر خبر داد و گفت: سفر دانش‌آموزان دختر به مشهد مقدس بعد از عید فطر آغاز می‌شود.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت و به نقل از فارس داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: با توجه به قوانین کشور عربستان مبنی بر اینکه زنان مجرد نمی توانند بدون محارم در سفر عمره حضور یابند، عمره برای دانش‌آموزان دختر به طور کلی حذف شد.

وی ادامه داد: به جای سفر عمره برای دانش‌آموزان دختر، سفر مشهد مقدس را پیش بینی کردیم که در طول سال برگزار می شود.

روستایی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان دختر به مشهد مقدس بدون محدودیت برگزار می شود، گفت: معمولا در طول سال 7 تا 8 هزار دانش‌آموز دختر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: در صورتی که در خواست برای اعزام دانش‌آموزان دختر به مشهد مقدس بیش از این میزان باشد نیز مشکلی نیست و هماهنگی ها انجام می پذیرد.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به نحوه اعزام دانش‌آموزان دختر به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: غالباً دانش‌آموزان را با قطار به مشهد مقدس اعزام می کنیم و در صورتی که مسیر نزدیک باشد یا شرایط فراهم نباشد، استفاده از اتوبوس مناسب، بیمه و راننده باتجربه تأکید شده است.

وی ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان، سفر دانش‌آموزان دختر به مشهد مقدس آغاز می شود و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه دارد.

/ انتهای متن/

درج نظر