ذبح یک مسلمان توسط بوداییان

رسانه ها تصویر پرمخاطبی از شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته اند که در آن، چند بودایی در جنوب شرق آسیا، سرگرم تقسیم گوشت قربانی هستند. با این توضیح که، قربانی آنها یک انسان است. انسانی که نه بخاطر کمبود گوشت، بلکه فقط به علت مسلمان بودن، ذبح شده است.

0

سرویس خبر به دخت/

چند روز پیش روزنامه مصری جریده الیوم، تصویر پر مخاطبی از شبکه های اجتماعی را به نمایش گذاشت ، که در آن چند بودایی در جنوب شرق آسیا، سرگرم تقسیم گوشت قربانی هستند. با این توضیح بدون شرح که، قربانی آنها یک انسان است. انسانی که نه به خاطر کمبود گوشت در آن کشور، بلکه فقط به خاطر مسلمان بودن، ذبح شده است.
این عکس اگرچه کمیاب است، اما این صحنه ها در میانمار و برخی کشورهای بودایی بارها تکرار می شود و در ماه های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. آنها پیروان واقعی همان دینی هستند که سالهااست در رسانه های صهیونیستی به عنوان آئینی پرمهر و بی آزار و مترقی ترویج می شود تا جای ادیان به حق ابراهیمی را بگیرد و رفته رفته با کشتن روحیه غیرتمندی، مردمان را نسبت به عملکردهای ظالمانه صاحبان قدرت، بی تعصب کند.
آنها از ناچاری و برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن خود، این انسان را ذبح نکرده اند. آنها به یکی از اصولی ترین دستورات آئین خود عمل می کنند.

منبع : زندگی/ انتهای متن/

درج نظر