سرمربی تیم ملی جودوی بانوان: جوان‎گرایی به جودو ضربه می‎زند!

سرمربی تیم شهرداری خرم‎آباد قهرمانی این تیم در لیگ برتر جودوی بانوان را نتیجه تمرین‎های مستمر می‌داند.

0

سرویس خبر به دخت/

مریم ولی‎بهاروند در مورد قهرمانی شهرداری خرم‎آباد در لیگ برتر بانوان، اظهار کرد: درست است که ما همه بازی‎ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم ،اما به هیچ‎وجه سطح مسابقات پایین نبود بلکه تیم ما قوی بود.

وی ادامه داد: برنامه‎ریزی خوبی داشتیم و حتی در تعطیلات عید نوروز، یک‎روز تمرین‎های ما تعطیل نشد و همه اعضای تیم ملزم به حضور در تمرین‎ها بودند. خود من که مربی تیم بودم باید هر روز به تمرین می‎رفتم و سرپرست تیم اجازه غیبت به کسی را نمی‎داد.

ولی‎بهاروند با اشاره به میزبانی خرم‎آباد در هفته آخر لیگ، افزود: مسوولان فدراسیون، سازمان لیگ و تیم‎ها همه از میزبانی راضی بودند و شهرداری خرم‎آباد در این خصوص سنگ تمام گذاشته بود. اگر شرایطی فراهم شود که بیشتر استان‎ها در لیگ برتر تیم داشته باشند، به نظرم بهتر می‎شود و چنانچه ملی‎پوشان در کوران لیگ انتخاب شوند، به برگزاری بهتر این پیکارها کمک می‎کند.

سحر چغلوند که تکنیکی‎ترین جودوکار لیگ برتر انتخاب شده چون فدراسیون قصد جوان‎گرایی دارد دیگر به تیم ملی دعوت نمی‎شود! که ولی‎بهاروند در این‎باره می‎گوید: بدون شک جوان‎گرایی به جودو ضربه می‎زند. مخالف این‎کار در تیم ملی نیستم اما باید از داشته‎های فعلی هم بهره ببریم. امثال چغلوندها در جودوی کشور نابغه هستند که باید از آن‎ها استفاده کنیم و نباید سن ملاک باشد.

سرمربی تیم شهرداری خرم‎آباد، تصریح کرد: سالنی که جودوکاران خرم‎آبادی در آن تمرین می‎کردند از 100 به 50 جودوکار کاهش یافته و جوان‎گرایی انگیزه ملی‎پوشان سابق را خیلی کم کرده است.

وی در پایان ضمن تمجید از نصیری شهردار خرم‎آباد، گفت: از آقای آشناگر سرپرست تیم تشکر می‎کنم که همه امکانات را برای ما فراهم کردند. امیدوارم حمایت‎های شهرداری خرم‎آباد از جودو ادامه داشته باشد تا باز هم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر