آیا امسال قطار لیگ برتر والیبال بانوان به حرکت درمی‌آید؟!

در حالی که کمتر از 15 روز از فرصت نهایی اعلام لیست بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان باقی مانده است هنوز وضعیت شرکت تیم‌های سال گذشته در این مسابقات روشن نیست.

0

سرویس خبر به دخت/

فرصت نهایی اعلام لیست بازیکنان تیم‌های لیگ برتر سال پیش‌رو 15 تیرماه به پایان می‌رسد و با این حال از بین شش تیم حاضر در لیگ برتر فصل قبل وضعیت برخی تیم‌ها همچنان مشخص نیست.

گیتی‌پسند صدرنشین مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان فصل پیش، امسال در این دوره مسابقات حضور نخواهد داشت. همچنین امکان حضور دو تیم متین ورامین و ستار‌های پارس نیز به دلیل مشکلات مالی این تیم‌ها، ضعیف است.

براساس اعلام فاطمه زهرا خزایی، سرمربی تیم متین ورامین، به دلیل هزینه‌های سنگین تیم آقایان در لیگ فصل قبل امکان فرستادن تیم در هر دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات لیگ برتر از سوی باشگاه ضعیف است.

همچنین اعظم عیدی، سرمربی تیم ستاره‌های پارس نیز با بیان اینکه هنوز باشگاه هزینه‌های مربوط به لیگ فصل قبل و دستمزد بازیکنان را پرداخت نکرده است، تصریح کرد: تیم برنامه‌ای برای شرکت در لیگ برتر ندارد و علاوه بر آن بازیکنان نیز به علت عدم دریافت دستمزد ممکن است حاضر به بازی در لیگ سال پیش‌رو نشوند.

صدیقه کعبی‌زاده نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در این رابطه اظهار کرد: تنها احتمال حضور گیتی‌پسند در مسابقات لیگ برتر بانوان ضعیف است و دو باشگاه متین ورامین و ستاره‌های پارس قراردادی برای شرکت در مسابقات لیگ برتر دریافت کرده‌اند و هنوز اعلام رسمی جهت عدم حضور در مسابقات نکرده‌اند. تمام تلاش فدراسیون بر آن است که اسپانسرهای خصوصی که به حوزه والیبال بانوان ورود پیدا کرده‌اند کناره‌گیری نکنند، بنابراین این دو تیم را در لیگ حفظ می‌کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال همچنین درباره تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر سال پیش‌رو تصریح کرد: امسال پیش‌بینی شده است که 9 تیم در رقابت‌ها شرکت داشته باشند. علاوه بر پنج تیم از شش تیم لیگ برتر سال گذشته تیم سنگ‌تاش شیراز نیز از فدراسیون تقاضای سهمیه برای شرکت در لیگ برتر کرده و فدراسیون نیز موافقت کرده است. همچنین دو تیم شهرداری سمنان و دانشگاه آزاد تهران نیز در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی در ادامه درباره تیم اصفهانی جایگزین گیتی‌پسند توضیح داد: با این استان مذاکراتی غیرمستقیمی انجام شده است اما به صورت رسمی هنوز برنامه‌ریزی نکرده‌ایم اما به احتمال قوی تیم سپاهان اصفهان جایگزین این تیم خواهد شد.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر