انتشارتصاویر نیمه برهنه سربازان زن اسرائیلی درفیس بوک

گروهي از سربازان زن اسرائيلي پس از آن که هفته گذشته به خاطر انتشار تصاويري نيمه برهنه از خود در شبکه اجتماعي فيس بوک جريمه شده بودند، بار ديگر اقدام به انتشار تصاويري مشابه از خود در شبکه‌هاي اجتماعي کرده‌اند.

0

سرویس خبر به دخت/

يکي از اين تصاوير منتشره نشان مي‌دهد که سربازان زن اسرائيلي يونيفورم هاي خود را از تن در آورده و با لباس زير در تصوير مشخص هستند.در تصويري ديگر پنج سرباز زن اسرائيلي در جايي که به نظر يکي از اتاق هاي پادگان مي‌باشد، تنها کلاه و تجهيزات رزمي اندکي به تن دارند.
وب سايت خبري والا اسرائيل گزارش داد اين سربازان زن اسرائيلي به تازگي به ارتش پيوسته‌اند و در پايگاهي نظامي در جنوب اسرائيل مستقر هستند.مقامات ارتش رژيم اسرائيل گفتند اين سربازان زن به خاطر انتشار اين تصاوير نيمه برهنه، تنبيه خواهند شد.

 

ارتش اسرائيل در بيانيه اي اعلام کرد: «افسران ارشد اين سربازان را به محض ديدن اين تصاوير، تنبيه کرده‌اند.» اين بيانيه به جزييات بيشتري درباره هويت اين سربازان زن اسرائيلي و يا جزيياتي درباره تنبيه آنان اشاره اي نکرده است.در سال هاي گذشته ارتش اسرائيل بارها به خاطر انتشار پست ها و تصاوير نامناسب سربازان خود در شبکه هاي اجتماعي، شماري از سربازان را تنبيه کرده است.
اوايل امسال يک سرباز اسرائيلي به خاطر انتشار تصاوير برهنه از خود با يک اسلحه و همچنين انتشار اظهار نظرهاي ضد فلسطينيي در شبکه اجتماعي توويتر خود، مورد انتقاد قرار گرفت.

در فيلم ويدئويي که در سال ۲۰۱۰ در يوتيوب منتشر شد، تصاويري از يک سرباز مرد اسرائيلي به چشم مي خورد که هنگام رقصيدن به دور يک زن فلسطيني که چشمانش بسته است، فيلم برداري شده بود.اين تصاوير پس از آن منتشر شد که تصاويري از يک سرباز زن اسرائيلي در حال خودنمايي مقابل زندانيان فلسطيني در اوايل آن سال منتشر شده بود.

منبع:زلال نيوز/ انتهای متن/

درج نظر