زن خوش تيپ سارق خانه‌هاي ويلايي شمال تهران

زن خوش تيبي که با زير نظر گرفتن خانه‌هاي ويليايي در موقعيتي مناسب با تخريب قفل درب‌ها وارد خانه شده و اموال منزل را به سرقت مي‌برد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

0

سرویس خبر به دخت/


 شب گذشته يکي از تيم هاي عملياتي اين کلانتري در حال گشتزني در محدوده خيابان “استاد حسن بنا” بود که به رفتارهاي يک زن که مقابل منزلي وليلايي در اين محدوده در حال پرسه زني بيهوده بود، مشکوک شده و براي بررسي موضوع وي را تحت نظر قرار دادند.

دقايقي بعد اين زن مشکوک پس از چندين بار که زنگ منزل مذکور را فشرد و مطمئن شد کسي در منزل نيست با وسيله اي آهني که همراه داشت قفل منزل را تخريب کرده و وارد خانه شد.

با انجام اين کار، ماموران براي دستگيري اين زن سارق وارد عمل شدند و بلافاصله وي را که قصد ورود به منزل داشت بازداشت کردند و اين درست زماني بود که اين زن با ترديد و تعجب از دستگيري خود سعي داشت با ارايه سخناني واهي ماموران پليس را مجاب کند که اينجا منزل خودش است و چون کليد ندارد به اين روش وارد شده است.

ماموران که با ادله اين زن مجاب نشده بودند از وي در محل بازجويي کردند که چند وسيله مختص سرقت و تخريب توپي هاي قفل منازل از وي کشف شد و در ادامه مشخص شد اين زن با يک خودرو در محل حاضر شده است و در حال حاضر خودروي وي چند متر آنسو تر متوقف شده است.

با بازرسي از داخل خودروي متهم تعدادي اموال مسروقه از قبيل يک دستگاه مانيتور، 5 عدد ساعت مچي، يک دستگاه لب تاب، يک دستگاه دوربين عکاسي و يک دستگاه دوربين فيلمبرداري کشف شد که در بررسي هاي انجام شده اين متهم به مسروقه بودن آنها اعتراف کرده و براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شد.

با هماهنگي هاي انجام شده از سوي ماموران مالک ساختمان مذکور شناسايي شده و به کلانتري دعوت شد و متعاقبا از سارق شکايت کرده و متهم در بازجويي هاي انجام شده خود را “ريحانه” معرفي کرده و به سرقت از منازل شهروندان با روش توپي زني اعتراف کرد.

کلانتر 102 پاسداران سرهنگ اقبال اماني با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت:” متهم پس از اعتراف به جرايم خود و اقرار به چندين فقره سرقت به اين شيوه براي تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

منبع : خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران/ انتهای متن/

درج نظر