تجلیل از بانوان برگزیده در فرمانداری لنده

طی مراسمی با حضور امام جمعه موقت لنده به مناسبت هفته زن از همسران کارمندان فرمانداری لنده تجلیل شد.

0

سرویس خبر به دخت/

طی مراسمی با حضور امام جمعه موقت لنده و به مناسبت هفته زن از همسران کارمندان فرمانداری لنده تجلیل شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در این مراسم که در سالن فرمانداری لنده برگزار شد با اشاره به ارزش و جایگاه زن در جامعه اسلامی اظهار کرد: زنان پرورش‌دهنده انسان‌های والامقامی هستند که جهان را به سمت توسعه و پیشرفت رهنمون می‌سازند.

امام جمعه موقت لنده به نقش تربیتی زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: تجلیل از زنان جامعه اسلامی به پاس خدمات شایان آنها برای رسیدن به جامعه‌ای ایده‌آل و آرمانی و همراهی همسران خود برای خدمت به انقلاب اسلامی امری ضروری است که فرمانداری لنده به حق آن را اجرایی ساخته است.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) افزود: حضرت فاطمه(س) الگویی تمام عیار برای بانوان و همسران در جامعه اسلامی است که زنان جامعه باید با بهره‌گیری از شخصیت آن حضرت، خود را برای ارائه نقش زن در ابعاد مختلف نشان دهند.

الهی‌نیا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ابعادی که زنان امروز جامعه باید از آن حضرت بهره گیرند، توجه به زندگی با سبک اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که دنیای امروز به دنبال ساماندهی سبک زندگی برای انسان‌ها بوده که انتهای آن چیزی جز تجمل‌گرایی و ابتذال نیست، افزود: برای ما مسلمانان هیچ سبکی برای زندگی، کامل‌تر از سبک زندگی حضرت زهرا(س) نیست.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده با بیان اینکه امروز تنها سالروز تولد فاطمه(س) نیست؛ بلکه تولد انسانیت است، گفت: اگر این روز بزرگ به تکامل برسد، سبک زندگی ما سبک زندگی فاطمی خواهد بود.

الهی‌نیا گفت: سبک زندگی اسلامی و مهدوی در سبک زندگی فاطمی خلاصه شده است.

وی به سبک‌های زندگی حضرت زهرا (س) در ازدواج و انتخاب همسر، تربیت فرزند، همسرداری و حضور در مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: شناخت معرفت، بصیرت و سیاست دخت نبی‌ مکرم اسلام برای همگان ضروری است.

منبع:فارس

درج نظر