زنان محجبه در عرصه جهانی پیشرفت قابل‌ توجهی کسب کردند

مشاور وزير بهداشت در امور مامايي گفت: حجاب نه تنها مانع حضور زنان نشد، بلکه برای آن ها پیشرفت و موفقیت های روزافزونی را به همراه آورد.

0

سرویس خبر به دخت/

فاطمه زعفرانی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی اظهار داشت: زنان با حجاب در تمام عرصه ها درخشیدند و حضور پررنگ و موفقی را با حضور خود در اجتماع رقم زدند.

وی ادامه داد: حضور زنان محجبه با حجاب کامل و حفظ ارزش ها و عفاف، موجب شد تا آن ها توانمندی های خود را به جامعه نشان داده و پرقدرت تر و موفق تر از گذشته وارد عرصه های اجتماعی شوند.

زعفرانی با بیان این که از ابتدای انقلاب حضور زنان در عرصه قانونگذاری با حجاب کامل بوده است، تاکید کرد: زنان با حجاب در جلسات بین المجالس ، بین قاره ای، منطقه ای و بین المللی شرکت کرده و حضور پررنگ داشتند و تاثیرگذار بودند.

مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی اظهار داشت: امروزه بسیاری از زنان محجبه شتاب ها و موفقیت های علمی داشته و توانستند پیروزی های چشمگیری را کسب کنند و مدارج بالای علمی را دریافت کنند.

وی با بیان این که اسلام حجاب را برای حضور با امنیت کامل زنان در جامعه نهاده است،خاطر نشان کرد: زنان با حجاب و در کمال متانت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و حتی مدیریت کلان شرکت کرده و پرتوان توانستند وزارتخانه ها را اداره کنند.

زعفرانی ادامه داد: حضور فعال زنان با حجاب و چادر نشان داد که حجاب نه تنها مانع فعالیت و حضور زنان در جامعه نیست بلکه به آن ها عزت و اقتدار می بخشد و با کیفیت و پرقدرت به اموری که بر عهده آن ها گذاشته شده بود با دقت ایفای نقش کرده و موفق شدند.

فاطمه زعفرانی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی در پایان با بیان این که نه تنها حجاب مانعی برای فعالیت زنان مسلمان نیست بلکه در امنیت و موفقیت آن ها تاثیرگذار است،گفت: در هیچ حوزه ای زنان با چادر در عرصه فعالیت خود با مشکل مواجه نشده اند، چرا که حجاب برای امنیت و به کارگیری توانمندی و شایستگی زنان قرار گرفته است.

منبع:خبرپو/ انتهای متن/

درج نظر