مخالفتی با اعزام شهسواری به کاپ آسیا نداشتیم

معاون امور بانوان و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: شورای برون مرزی با اعزام های ورزشکاران به مسابقات رسمی مخالفت نمی کند. من به هیچ وجه با سفر ندا شهسواری به کاپ آسیا مخالفتی نکرده‌ام و فدراسیون دارد بهانه می آورد؛ چرا که نمی خواست هزینه‌ای برای فرستادن مربی یا سرپرست به همراه شهسواری پرداخت کند!

0

سرویس خبر به دخت/

 

مرضیه اکبرآبادی در واکنش به اظهارات اخیر رییس فدراسیون پینگ‌پنگ مبنی بر این که ” اکبرآبادی مخالف اعزام ندا شهسواری به کاپ آسیا بوده است”، خاطر نشان کرد: به هیچ وجه من چنین پیشنهادی نداده‌ام. شورای برون مرزی برای صدور مجوز برای اعزام بانوان قائده‌ای دارد و بانوان در هر کسوتی که باشند نمی‌توانند به تنهایی به مسابقات اعزام شوند و قطعا باید همراه داشته باشند. مگر تیم پینگ‌پنگ مردان بدون مربی به مسابقات اعزام شده که شهسواری به تنهایی برود! آقای زارع پور ، سبک و سنگین کرده‌اند و متوجه شده‌اند که هزینه‌های این سفر بالاست و به همین دلیل تصمیم گرفتند که شهسواری به این مسابقات نرود. من از ایشان خواستم که یک سرمربی و یا سرپرست با شهسواری به کاپ آسیا اعزام شود.

وی در واکنش به این اظهار نظر که چند ماه قبل تیم موی‌تای بانوان علی‌رغم لغو این رشته بدون گرفتن مجوز شورای برون مرزی به مسابقات بین‌المللی اعزام شد، آن زمان وزارت ورزش و جوانان توضیحی درباره این تخلف نداد. تکلیف ورزشکارانی که به این رویداد اعزام شدند چه شد؟ تصریح کرد: کلیه فعالیت های بانوان در این رشته لغو شد. من با همه مسئولان و روسای فدراسیون‌های رزمی صحبت کردم. این رشته‌ها به هم نزدیک هستند. ما به روساهای فدراسیون‌های ووشو، کاراته و تکواندو نامه زدیم و خواستیم که برای رشته‌های رینگی بانوان کلاس‌های آموزشی برگزار کنند تا آنها جذب سایر رشته‌ها شوند. در مورد اعزام آن تیم هم باید بگویم که عملکردشان تخلف بوده و شورای برون مرزی و حراست با آنها برخورد می‌کند، اما فعلا هیچ تعلیق و محرومیتی برایشان در نظر گرفته نشده است.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر