زنان با شرکت گسترده در انتخابات حماسه سیاسی را محقق کنند

مدیر سیاسی – فرهنگی مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: زنان با شرکت گسترده در انتخابات و حمایت از تولید ملی می‌توانند حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را محقق کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

زهره سادات لاجوردی افزود: انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان مهم حماسه سیاسی است و زنان که در همه شرایط نقش بسیار پررنگ و موثری در انتخابات داشته‌اند، می‌توانند در تحقق حماسه سیاسی تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه زنان رکن مهم و موثری در خانواده محسوب می‌شوند، اظهارکرد: در سال جاری آنان می‌توانند بر خانواده تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند و زمینه حضور گسترده سایر اقشار جامعه را در انتخابات فراهم کنند؛ چرا که خانواده متشکل از افراد گوناگون جامعه است.

لاجوردی با اشاره به اعمال تحریم علیه ایران گفت: دشمنان ایران در سال های اخیر به ویژه در یک سال گذشته تحریم‌ها و فشارهایی را به کشورمان وارد کرده‌اند. بنابراین دراین شرایط، حضور پررنگ مردم از جمله زنان در انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است چرا که دشمنان ایران به این نکته توجه دارند که چند درصد از مردم در شرایط حساس کنونی در انتخابات شرکت می‌کنند.

لاجوردی در پایان در زمینه چگونگی تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری هم گفت: لازم است به تولید ملی بیش از پیش توجه کنیم. تحقق این امر حمایت دولت را می‌طلبد. علاوه بر آن مردم می‌توانند با مصرف کالاهای داخلی و قناعت کردن که در اسلام بر آن تاکید شده است در به ثمر رسیدن حماسه اقتصادی نقش موثری را ایفا کنند.

منبع :ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر