خانم گل فوتبال ایران: به دنبال خانم گلی آسیا هستم!

بهترین گلزن فوتبال بانوان ایران این روزها کمی از اردوهای تیم ملی دور است و ترجیح می‌دهد بیشتر به درس‌های خود برسد. او در عین حال امیدوار است روزی بتواند عنوان خانم گلی را در آسیا به دست آورد.

0

سرویس خبر به دخت/

مریم رحیمی درباره عملکرد خود در سالی که گذشت و برنامه‌اش در سال جدید، گفت: سال 91 برایم سال خوبی بود و ما توانستیم نتایج مطلوبی را در رده جوانان و بزرگسالان فوتبال بانوان کسب کنیم. در لیگ برتر نیز، تیم بم کرمان قهرمان شد و من عنوان خانم گلی را بدست آوردم. من هنوز برنامه‌ای برای سال جدید ندارم چون بیشتر تمرکزم بر روی درسم است. همچنین از ناحیه پا هم دچار مصدومیت هستم و به همین دلیل به اردوی تیم ملی نرفته‌ام.

وی با بیان این که احتمال دارد در مسابقات بنگلادش غایب باشد، گفت: با توجه به این که مسابقات مقدماتی آسیا، در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، این زمان مصادف با امتحانات دانشگاه هم هست، احتمال دارد که نتوانم در بنگلادش کنار تیم ملی باشم.

رحیمی ادامه داد: اگر ایران بتواند مانند تورنمنت روسیه در بنگلادش هم حاضر شود، در این صورت شانس صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را دارد. معتقدم که ایران تیم بنگلادش را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت و تنها نگرانی درباره تیم تایلند است که امیدوارم مقابل این تیم هم قدرتمند ظاهر شویم.

وی حضورکاستا در تیم ملی را مثبت دانست و اظهار کرد: از زمانی که کاستا به تیم ملی آمده است، شرایط تیم ملی بهتر شده است و اردوها با نظم بیشتری برگزار می‌شود. کاستا مربی جدی است و این جدیت به تیم ملی فوتبال بانوان کمک کرده است.

وی که تیم ایران را در تورنمنت روسیه هم همراهی می‌کرد و حتی توانست عنوان بهترین گلزن این مسابقات را از آن خود کند، درباره تجربه حضور در این رقابت‌ها گفت: با این که تورنمنت روسیه در رده زیر 19 سال برگزار می‌شد، اما تیم‌های بسیار خوبی دراین مسابقات حضور داشتند و ما شانس بازی مقابل تیم‌های اروپایی را به دست آوردیم حتی توانستیم با کره شمالی که سبک بازیشان به تایلند هم نزدیک بود، بازی کنیم.

این ملی پوش فوتبال بانوان، ادامه داد: در ابتدا که به این تورنمنت رفته بودیم ، تیم‌ها ما را جدی نمی‌گرفتند چون شناختی از ایران نداشتند اما پس از آن که توانستیم در مرحله مقدماتی در هر سه بازی خود پیروز شویم، بیشتر برایمان احترام قائل شدند. ما درا ین مسابقات روبروی امریکا هم بازی کردیم که هر چند این تیم، تیم ملی این کشور نبود و تیمی از ایالت نیوجرسی محسوب می‌شد اما بازیکنان آن‌ها بسیار قدرتمند بودند. ایران هم در مقابل این تیم خوب ظاهر شد و معتقدم اگر پنالتی این مسابقه را خراب نکرده بودم حتی شانس پیروزی مقابل آن‌ها را داشتیم.

خانم گل فوتبال ایران که امیدوار است روزی بتواند عنوان خانم گلی را در آسیا کسب کند ، درباره وضعیتش در لیگ امسال گفت: هنوز تصمیم قطعی درباره تیم آینده خود نگرفته‌ام اما احتمالا گزینه خود را از بین تیم های سرخ پوشان گرگان، ملوان بندرانزلی و بم کرمان انتخاب می‌کنم.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر