تغییر دکوراسیون به کمک انباری منزل

حتما شما هم با ما هم عقیده هستید که هیچ کالای حتی لوکسی لذت بخش تر از هنر دست و تلاش و ایده پردازی شخصی نیست. پس از همین حالا همت کنید و با ساده ترین وسایل که شاید سالها در انباری خانه خود و یا مادربزرگ تان خاک خورده است، طراوت بهاری را به خانه بیاورید و دکوراسیون خود را تغییر دهید.

0

سرویس فرهنگی به دخت/

طراوت روزهای بهار و رنگارنگی طبیعت زیبا همه ما را به وجد می آورد و به فکر تغییر دکوراسیون و آوردن نشاط به فضای داخلی خانه می اندازد.

شاید صرف زمان بسیار در بازارها و پرداختن هزینه های گزاف، به عنوان تنها راه ممکن به نظر برسد، جالب اینکه این صرف هزینه اغلب چندان هم رضایت بخش نیست و بعد از گذشت اندک زمانی دوباره بی حوصلگی به سراغ ما می­آید.

علاوه بر آن حتما شما هم با ما هم عقیده هستید که هیچ کالای حتی لوکسی لذت بخش تر از هنر دست و تلاش و ایده پردازی شخصی نیست.

پس از همین حالا به همت خود با ساده ترین وسایل که شاید سالها در انباری خانه خود و یا حتی مادربزرگ هایتان خاک خورده است، طراوت بهاری را به خانه بیاورید و دکوراسیون خود را تغییر دهید.

 

 صندلی قبل از بازسازی

شاید در نگاه اول تنها به فکر سریع ترین راه برای خلاص شدن از دست این صندلی بیفتید و قابل استفاده شدن این صندلی برای تان غیر قابل باور باشد اما با به خرج دادن خلاقیت و حوصله کافی و البته سلیقه، که شاخصه بارز تمام خانم هاست، از این صندلی هم می توان نه تنها دوباره استفاده کرد،بلکه از زیبایی آن هم لذت برد. اگر هنوز هم به زیبا شدن این صندلی باور ندارید و یا اینکه مشتاق ایده گرفتن شدید، با ما همراه شوید.

  1. ابتدا با سمباده نرم (معروف به سمباده پشت آبی) سطح چوب را سمباده بزنید.
  2. قسمت های ضربه خورده چوب صندلی را بتونه کاری کنید.

نکته: بتونه را به صورت آماده می توانید از مغازه های رنگ فروشی تهیه کنید. در صورت در دسترس نداشتن بتونه به وسیله مخلوط مل و چسب چوب وسایل را بتونه کنید.

  1. سطح چوبی را به وسیله رنگ های ساختمانی و یا حتی اسپری های رنگی به دقت رنگ آمیزی کنید.
  2. بعد از خشک شدن رنگ، با یک پارچه پشمی تکیه گاه صندلی را روکش کنید.
  3. دکمه های مناسبی برای آن انتخاب کنید و به قسمت تکیه گاه صندلی بدوزید.
  4. تکیه گاه را به وسیله چسب مخصوص  موکت و یا حتی چسب چوب به دقت به صندلی بچسبانید.
  5. به وسیله اسفنج و یا پشم شیشه کفه صندلی را ترمیم کنید
  6. با استفاده از پارچه رویه مناسبی برای کفه صندلی به سلیقه خود بدوزید.

به همین راحتی شما صاحب یک صندلی زیبا و متناسب با دکوراسیون منزل خود هستید.

ادامه دارد…

 

گروه هنر و زندگی به دخت/انتهای متن/

درج نظر